-
1. Data: 2005-06-06 11:32:02
Temat: Kupiony telefon w komisie i jego awaria.
Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>
Witam
Kupilem telefon w komisie na firme i nie dziala w nim pasmo 900Mhz.
Maja mi wymienic plyte glowne N6310i ale poki co cisza jest.
Telefon byl na ekspertyzie w Nokii i stwierdzili,ze nie dziala.
Czy moge powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa?
I domagac sie zwrotu kasy? Obilo mi sie o uszy ze jak na firme mam
kupiony telefon to nie musze przechodzic okresu reklamacyjnego.
Dzieki z gory za jakies informacje.
--
Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
www.TwojSklepSportowy.pl -Jesli czegos nie ma w ofercie pisz na mail Info!
Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!
piszac do mnie na prv.zmien UK na PL
-
2. Data: 2005-06-06 14:16:06
Temat: Re: Kupiony telefon w komisie i jego awaria.
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
DrMaksiu napisał(a):
> Kupilem telefon w komisie na firme i nie dziala w nim pasmo 900Mhz.
> Maja mi wymienic plyte glowne N6310i ale poki co cisza jest.
> Telefon byl na ekspertyzie w Nokii i stwierdzili,ze nie dziala.
> Czy moge powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa?
nie, bo nie jesteś konsumentem - zakup był związany z prowadzoną
działalnością gospodarczą
zostaje rękojmia, o ile nie została wyłączona
KG