  • 211. Data: 2006-02-21 08:22:17
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtdb6g$s0j$1@news.task.gda.pl>, Mariusz Zieliński wrote:
    > Renata Gołębiowska wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Eeeee ? A skudyście wszystkie takie otrzaskane co zagramanicą jezd ?

    No my ze wsi Warszawa, to rowerem się otrzaskujemy:
    http://acn.waw.pl/pawelp/

    Renata

  • 212. Data: 2006-02-21 08:27:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtaogl$mpu$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    > w wiadomości
    waw.pl...

    > na
    > wiem...

    > jakie i kiedy?

    Patrz:
    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kontroli
    ruchu drogowego.

    Renata

  • 213. Data: 2006-02-21 08:33:06
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@n...sakowski.pl>, Paweł Sakowski wrote:

    > Na pozostałych trasach nie ma problemu w zasadzie problemu, bo zarówno
    > między kolejnymi pojazdami jak i między kolejnymi pieszymi jest
    > generalnie wystarczająco duży odstęp, żeby wszyscy mogli bez czekania
    > pójść/pojechać w swoją stronę.

    Czy chcesz powiedzieć, że nigdy w życiu w Niemczech, Austrii i
    Polsce nie zdarza się tak, że jednocześnie pieszy stoi/podchodzi do
    przejścia i samochód zbliża się do tego samego przejścia?
    Jeśli tak, to bredzisz. Czego dowodem jest pierwszy post w tym wątku,
    a także moje osobiste doświadczenie z pobytu zarówno w Niemczech, jak
    i Austrii, nie mówiąc już o Polsce. A i zapewne rachunek
    prawdopodobieństwa.
    Jeśli nie, to co dzieje się w opisanej w tym poście sytuacji. Tam i
    tu?

    Renata

  • 214. Data: 2006-02-21 08:35:27
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtc5l9$stt$1@news.onet.pl>, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Mógłbyś przytoczyć stosowne przepisy na tę tezę?

    Kilkukrotne ich przytoczenie w tym wątku ci nie wystarcza?

    Renata

  • 215. Data: 2006-02-21 08:38:10
    Temat: Re: Moher na pasach - macie świadka
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtdhf7$c92$1@news.telbank.pl>, Tomasz Motyliński wrote:

    > A nie sprawdziłem konta, to już wiem nawet która to Kasia. Wyobraź sobie, że
    > miejsce gdzie to było jest niecałe 150 m od mojego domu a w tej domenie
    > konta ma większość moich znajomych i spora część sąsiadów. Ale co tam snuj
    > sobie dalej swoje teorie. Gdybym ją walnął to zrozumiałbym, że szukam
    > usprawiedliwienia (argumentów do sprawy), ale nie rąbłem i pytałem się
    > tylko co by gdyby... i odpowiedź uzyskałem... Więc temat ogólnie można
    > uznać za zamknięty.

    Grunt się usuwa:)

    I tym miłym akcentem kończymy dyskusję:)

    Renata

  • 216. Data: 2006-02-21 09:25:31
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

> [...]
    nie wiem...

    > Patrz:
    > Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie

    no popatrzylem sobie mimo, ze znam to rozporzadzenie...
    gdzie ty w nim widzisz uprawnienia pretorian do zatrzymywania lub
    mandatowania za skret na zakazie?

    --
    pozdro
    ape

  • 217. Data: 2006-02-21 09:32:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dtemdk$11i$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:
> [...]
    >
    > no popatrzylem sobie mimo, ze znam to rozporzadzenie...
    > gdzie ty w nim widzisz uprawnienia pretorian do zatrzymywania lub

    Ale dlaczego mam widzieć?

    Renata

  • 218. Data: 2006-02-21 09:40:18
    Temat: Kujawski burak za kółkiem - macie fałszywą ćwikłę
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    Pani
    http://tiny.pl/mdql

    > Grunt się usuwa:)
    >
    > I tym miłym akcentem kończymy dyskusję:)

    z tym panem tak.
    mysle jednak, ze w pobocznych watkach jeszcze sie potoczy :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 219. Data: 2006-02-21 09:53:34
    Temat: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > No my ze wsi Warszawa, to rowerem się otrzaskujemy:
    > http://acn.waw.pl/pawelp/

    jestem oczarowany fotkami:-)
    a probowalas sobie wyobrazic w ktorym miejscy moglyby sie skonczyc
    gdybys na swojej grodze spotkala jakiegos buraka?

    --
    pozdro
    ape

  • 220. Data: 2006-02-21 10:31:21
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-20 21:00, Użytkownik Paweł Sakowski napisał:

    > To w złym miejscu masz. Art. 19 ust. 2 pkt. 1 pord.

    Nie piłem do przepisów tylko do normalnej reakcji zdrowego na umyśle
    kierowcy. Każdy, kto miał do czynienia z zagrożeniem na drodze nie
    patrzy we wsteczne lusterko tylko w ułamku sekundy ocenia sytuację i
    wybiera najmniej kolizyjną opcję. To chyba zrozumiałe. Pitolenie w
    przypadku nagłego hamowania o patrzeniu we wsteczne lusterko jest dla
    mnie absurdem.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor