  • 1. Data: 2010-05-12 13:40:21
    Temat: Kto wybiera czy naprawiać, czy wymieniać na nowy/zwrócić gotówkę?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.
    Mam problem - zakupiony towar "się posypał" w pierwszym dniu po zakupie.
    Chcę dokonać wymiany na inny egzemplarz, lub "wycofać gotówkę" (powołując
    się na niezgodność towaru z umową).
    Sklep proponuje naprawę, lub inny w tej samej cenie (bo takiego już nie
    mają).
    Czy mają do tego prawo, czy muszą mi w takiej sytuacji zwrócić pieniądze?

  • 2. Data: 2010-05-12 17:37:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mają).
    > Czy mają do tego prawo, czy muszą mi w takiej sytuacji zwrócić pieniądze?

    Poszukaj po haśle niezgodność towaru z umową. Zakładam, że jesteś
    konsumentem, czyli kupiłeś to prywatnie.