-
1. Data: 2009-08-07 10:01:11
Temat: Kto tu odpowiada?
Od: "Ajgor" <n...@...pl>
Witam.
Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało się,
że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo wymienili
na inny, a oni powiedzieli, że oni nie odpowiadają za kody, żeby poszedł do
Orange. Poszedł do Orange, a tam mu powiedzieli, że przecież kupił to w
Żabce, więc żeby poszedł do Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić
swojej straty? Kto tu odpowiada?
-
2. Data: 2009-08-07 10:35:02
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
Ajgor wyskrobał(a):
> Witam.
>
> Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange.
> Okazało się, że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili
> kasę, albo wymienili na inny, a oni powiedzieli, że oni nie
> odpowiadają za kody, żeby poszedł do Orange. Poszedł do Orange, a tam
> mu powiedzieli, że przecież kupił to w Żabce, więc żeby poszedł do
> Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić swojej straty? Kto tu
> odpowiada?
Żabka, a właściwie prowadzący sklep, bo Żabka to franchising. Niezgodność
towaru z umową.
--
.B:artek.
-
3. Data: 2009-08-07 10:41:15
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>
Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał
>Gdzie powinien dochodzić swojej straty?
Tam, gdzie zawarł umowę kupna karty, a więc w sklepie.
Aczkoliwek wcześniej można skontaktować się z operatorem, jakimś call
center, może da się wyjaśnić i uruchomić tę kartę, jeśli to problem
techniczny operatora. Często tak jest szybciej i prościej niż kopanie się ze
sprzedawcą, który często nie ma na to wpływu jak działa system.
-
4. Data: 2009-08-07 11:38:41
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: "u" <...@w...yz>
Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
news:h5gu1p$gsc$1@news.dialog.net.pl...
> Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało
> się, że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo
> wymienili
Fajnie by było, gdyby zwracali gdziekolwiek kasę za cos takiego.
Tam po wykorzystaniu pierwszej kupionej i zużytej wymieniałbym na następne
świeże.
-
5. Data: 2009-08-07 12:09:12
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: Johnson <j...@n...pl>
.B:artek. pisze:
>
>
> Żabka, a właściwie prowadzący sklep, bo Żabka to franchising.
> Niezgodność towaru z umową.
>
Nie jestem przekonany czy to towar.
--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.
-
6. Data: 2009-08-07 13:23:36
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: "Ajgor" <n...@...pl>
Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
news:h5h5h0$b7u$2@inews.gazeta.pl...
>> Żabka, a właściwie prowadzący sklep, bo Żabka to franchising. Niezgodność
>> towaru z umową.
>>
>
> Nie jestem przekonany czy to towar.
Czy wszystko, za co płacimy nie jest towarem? Albo usługą?
Acha. A gdzie w takim przypadku dochodzić sprawiedliwości?
Czy UOKIK jest właściwym adresem?
-
7. Data: 2009-08-07 13:43:20
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: Johnson <j...@n...pl>
Ajgor pisze:
> Czy wszystko, za co płacimy nie jest towarem? Albo usługą?
Ano właśnie to usług nie stosuje się ustawy o szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej.
--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.
-
8. Data: 2009-08-10 13:41:52
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: Tomaszek <t...@j...pl>
Ajgor pisze:
> Witam.
>
> Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało się,
> że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo wymienili
> na inny, a oni powiedzieli, że oni nie odpowiadają za kody, żeby poszedł do
> Orange. Poszedł do Orange, a tam mu powiedzieli, że przecież kupił to w
> Żabce, więc żeby poszedł do Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić
> swojej straty? Kto tu odpowiada?
Miałem taką sytuację w sieci Mobilking. Zrobiłem tak:
Wysłałem maila na adres boku tej sieci, w treści maila opisałem sprawę i
załączyłem skan paragonu z kodem doładowującym. Następnego dnia miałem
konto naładowane;)
Niech spróbuję ze skanem. Tylko niech nie pozbywa się oryginału
paragonu, bo wtedy będzie po sprawie.
Wg. wyjaśnień pracownika sieci Mobilking sklep faktycznie nie odpowiada
za niedziałający kod i taką sprawę należy zgłosić do operatora.
--
_____________________________| TOMASZEK |____________________________
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d...@g...com |----------/
-
9. Data: 2009-08-10 19:41:35
Temat: Re: Kto tu odpowiada?
Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
Dnia Fri, 7 Aug 2009 12:01:11 +0200, Ajgor napisał(a):
> Gdzie powinien dochodziae
> swojej straty? Kto tu odpowiada?
u operatora terminala, często jest to BlueMedia ale tylko za pośrednictwem
sprzedawcy
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
_k_Warszawy_20070930-32.php