  • 1. Data: 2004-12-02 15:21:40
    Temat: Kto może byc pełnomocnikiem w sądzie (układ)
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Znajoma prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Jej dłużnik chce
    układu z wierzycielami.
    Czy jako nie-prawnik, nie-pracownik jej firmy i jako osoba nie spokrewniona
    mogę przyjąć od niej pełnomocnictwo (notarialne) na zgromadzenie
    wierzycieli, żeby mieć prawo głosu? Czy musi to byc pracownik lub rodzina
    ew. radca prawny

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-12-02 15:28:51
    Temat: Re: Kto może byc pełnomocnikiem w sądzie (układ)
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jacek napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > mogę przyjąć od niej pełnomocnictwo (notarialne) na zgromadzenie
    > wierzycieli, żeby mieć prawo głosu? Czy musi to byc pracownik lub rodzina

    MOżesz. Wymogi dotyczą występowania przed sądem.

    --
    JOHNSON :)