  • 1. Data: 2009-04-08 17:31:03
    Temat: Kredyt i wierzyciel
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Witam.
    Czy bank moze przypomniec sobie o kredycie z 2002r i wystapic o klauzule
    wykonalnosci? Dokladniej data powstania wierzytelnosci( żądanie
    natychmiastowej splaty - wypowiedzenie umowy) to sierpien 2002r,
    natomiast w czerwcu 2006roku zostaja sprawa przekazana firmie
    windykacyjnej, a ta dostaje klauzule wykonalnosci, bez powiadamiania
    przez sąd dłużnika.
    Czy ma tu zastosowanie przedawnienie? Czy firmy windykacyjne nie
    obowiązuje to? Nie chodzi mi o rozstrząsanie czy dłużnik jest winny czy
    nie (wiadomo że jest) ale o brak informacji z sądu o nadaniu klauzuli...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2009-04-08 18:43:08
    Temat: Re: Kredyt i wierzyciel
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiązuje to? Nie chodzi mi o rozstrząsanie czy dłużnik jest winny czy
    > nie (wiadomo że jest) ale o brak informacji z sądu o nadaniu klauzuli...

    sie podłacze pod watek

    czy zadanie natychmiastowej spłaty (uzyto sformuowania jesli w ciagu 14 dni
    kwota nie zostanie placona bank odstapi od umowy) moze byc jednoznaczne z
    zerwaniem umowy przez bank?
    Czy to ze w tej chwili kruki i inne inkasa dochodza całej kwoty naleznej
    bankowi jest jednoznaczne z zerwaniem tejze przez bank?

    E.

  • 3. Data: 2009-04-08 19:51:56
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    Easy wrote:
> [...]
    > Czy to ze w tej chwili kruki i inne inkasa dochodza całej kwoty naleznej
    > bankowi jest jednoznaczne z zerwaniem tejze przez bank?

    Masz to na pismie? Bo jesli nie to wiesz - dopoki nie wypowiedz pisemnie
    to moga sobie mowic ze Ziemia jest plaska. Jedyne co, to skoro tak
    mowia, to moze za 14 dni wypowiedza umowe - napisz wiecej dlaczego chca
    wypowiedziec?

  • 4. Data: 2009-04-09 06:30:47
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "kb" <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to moga sobie mowic ze Ziemia jest plaska. Jedyne co, to skoro tak mowia,
    > to moze za 14 dni wypowiedza umowe - napisz wiecej dlaczego chca

    ze wzgledu na brak wpłat. przysłali kiedys pismo, którego niestety nie mam
    przy sobie ze jesli do dnia takiego a takiego ( czyli 14 dni od dnia
    doreczenia pisma) cała pozostała kwota nie zostanie przelana na konto banku,
    wówczas bank rozwiąże umowe. W tej chwili, pomimo iż raty powinny byc dalej
    wpłacane ( kredyt długoterminowy) to bank zada wpłacenia całej kwoty
    pozostałego kredytu.

    E.