  • 1. Data: 2009-11-18 09:23:18
    Temat: Koszty reklamacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem radio za cenę radia + wysyłki. Radio się zepsuło. Wysyłam je do
    reklamacji niezgodności z umową. Wysyłka kosztowała 14zł na fakturze.
    Moja pewnie będzie kosztowała podobnie.

    założenie pierwsze: Uznają reklamację, odeślą nowe radio. Czy mają też
    odesłać kasę za przesyłkę moją do nich?

    Założenie drugie: Uznają reklamację, odeślą kasę. Ile mają odesłać? Za
    samo radio? Za radio + przesyłka (tyle ile ja wtedy zapłaciłem)? Czy za
    radio + przesyłka + przesyłka reklamacyjna?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek