  • 1. Data: 2006-03-24 06:52:04
    Temat: Koszty procesu - sad pracy
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Zwaliniam się z winy pracodawcy (nagminne nie wypłacanie pensji w
    terminie) w tym wypadku przysługuje mi odszkodowanie w wysokości
    wynagrodzenia za okres wypowiedzenia.

    Jeżeli zakład nie będzie chciał wypłacić mi tego odszkodowania to muszę
    go pozwać do sądu pracy? Jeżeli przegrałbym sprawę to jakimi kosztami
    zostanę obciążony?
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-24 07:36:42
    Temat: Re: Koszty procesu - sad pracy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek napisał(a):
    > Jeżeli przegrałbym sprawę to jakimi kosztami
    > zostanę obciążony?

    kosztami adwokata/radcy prawnego pracodawcy - zależnymi od kwoty jakiej
    żądasz

    KG

  • 3. Data: 2006-03-24 07:38:10
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > kosztami adwokata/radcy prawnego pracodawcy - zależnymi od kwoty jakiej
    > żądasz

    bardzo czesto w sadach pracy odstepuja od tego

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-24 07:42:47
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    kam napisał(a):

    > kosztami adwokata/radcy prawnego pracodawcy - zależnymi od kwoty jakiej
    > żądasz

    Jeżeli zakład przynajmniej od pół roku wypłaca pensję po terminie.
    Zdażało się nawet, że pensja była opóźniona 20dni czy mam w ogóle jakieś
    "szanse" przegrać i czy może lepiej wypowiedzieć umowę za porozumieniem
    stron?

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-24 07:43:10
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    kam napisał(a):

    > kosztami adwokata/radcy prawnego pracodawcy - zależnymi od kwoty jakiej
    > żądasz

    Aha i jeszcze jedno a jeżeli wygram czy poniosę jakieś koszty?

    Przemek

  • 6. Data: 2006-03-24 07:52:12
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Aha i jeszcze jedno a jeżeli wygram czy poniosę jakieś koszty?

    nie

    jezeli sprawa jest tak oczywista jak piszesz to wez pelnomocnika fachowego..
    niech on tez przy okazji cos zarobi :)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-24 11:11:33
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > jezeli sprawa jest tak oczywista jak piszesz to wez pelnomocnika fachowego..
    > niech on tez przy okazji cos zarobi :)

    A możesz coś więcej napisać jak to się załatwia, jak to wygląda itp.

    Przemek