-
1. Data: 2019-07-22 13:39:37
Temat: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
"Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk) podwyższył cenę (na
pozostałe 49 sztuk).
Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy.
Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej
przyczyny dostarczył inny?
-
2. Data: 2019-07-22 19:43:02
Temat: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Od: u2 <u...@o...pl>
W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
> Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
> sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?
nie, ale droga sądowa to droga przez mękę:)
--
I love love
-
3. Data: 2019-07-22 23:00:39
Temat: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>
W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
> Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
> Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
> "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
> BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
> podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk).
> Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na
> prawidłowy.
> Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
> sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?
Jeśli konsument zamawiał powiedzmy czerwone, a dostał zielone, należy o
tego podejść tak. Nadal czekam na czerwone. Zielone, którego nie
zamawiałem leży i czeka. Sprzedawca, który wysłał to bez zamówienia może
sobie przyjechać. Ewentualnie możemy się jakoś dogadać. Ale zaczynamy od
tego, że czekam na czerwone.
-
4. Data: 2019-07-23 18:59:56
Temat: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...
> Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
> Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
> "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
> BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
> podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk). Kupujący może zwrócić
> (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy. Czy
> kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
> sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?
>
Wszystkie koszty swojej pomyłki powinien poniesc sprzedawca.
Czasami nie warto kopac sie z koniem, czasami sugestia wystawienia nega
wystarczy a czasami trafi sie na uczciwego który nie robi kłopotów.
Przerobiłem chyba kazdy przypadek :)))
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson