  • 1. Data: 2008-06-01 17:18:59
    Temat: Konserwator Przyrody - jak z nim wlaczyć ?
    Od: Kontener <k...@o...pl>

    Witam szanownych grypowiczów byłem/jestem szczęśliwym
    posiadaczem działki budowlanej w okolicach Warszawy a dokładnie w
    Otulinie Chojnowskiego Parku Narodowego , na działce która
    bezpośrednio sąsiaduje z Parkiem znajduje się jeziorko które musze się
    przyznać nadawało wyjątkowego uroku działce. Zaprojektowałem nawet dom
    który wykorzystuje wspaniale walory estetyczne tego jeziorka i okolicy
    Działka do roku 2000 była działką budowlaną z pozwoleniem na budowę
    ale jak był w 2000 roku tworzony projekt nowego planu zapomniano o
    niej i sam urząd się przyznał że popełnił przeoczenie i wszczął sam
    procedurę wcielenie tej działki do planu, wszystko układało się dobrze
    do tego poniedziałku kiedy to Konserwator Przyrody złożył protest i
    nakazał zachowanie 20m odstępu od jeziorka jeśli chodzi o jakiekolwiek
    budowanie
    co automatycznie wyklucza tą działkę jako budowlana bo to jest akurat
    granica mojej miedzy
    Delikatnie mówią ręce mi opadły i szlak trafił plany mojego domu
    Czy ktoś może ma podobne doświadczenia z w/w jegomościem i może coś
    poradzić ???
    polecić może jakąś firmę/kancelarie co podjęłaby się powalczenia z
    ekologami.
    Nadmienię że nie jestem jakimś wariatem co by te jeziorko chciał
    wysuszyć i zasypać a jedynie mieszkać w jego okolicy

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2008-06-02 04:26:17
    Temat: Re: Konserwator Przyrody - jak z nim wlaczyae ?
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 01-06-2008 o 19:18:59 Kontener <k...@o...pl> napisał(a):

    > do tego poniedziałku kiedy to Konserwator Przyrody złożył protest i
    > nakazał zachowanie 20m odstępu od jeziorka jeśli chodzi o jakiekolwiek
    > budowanie

    10 m od brzegu [gdzie brzeg sie uznaje miejsce w ktorym rosna pierwsze
    trawy]
    nie wolno nic budowac - zgodnie z ustawa

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO