  • 1. Data: 2008-08-15 15:48:00
    Temat: Koniec zawiasów a mandaty.
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Pytanie.. czy jeżeli kończą mi się zawiasy i mam niezapłacone mandaty
    (zwykłe ot wykroczenia typu picie piwa i takie tam (razem 500zł)) to czy sąd
    może odwiesić wyrok? Niby tam po zawiasach jeszcze dają pół roku takiego okresu
    zapobiegawczego ale generalnie mogą zerknąć sobie w kogoś akta/kartoteki czy coś
    podobnego i sprawdzić czy ma opłacone grzywny, mandaty.

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2008-08-15 20:59:32
    Temat: Re: Koniec zawiasów a mandaty.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Pytanie.. czy jeżeli kończą mi się zawiasy i mam niezapłacone mandaty

    Wstyd tym pytaniem kumplom przynosisz i tyle!

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-08-16 08:51:54
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 22:59:32 +0200, jakże pięknego
    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

    : > Pytanie.. czy jeżeli kończą mi się zawiasy i mam niezapłacone mandaty
    :
    : Wstyd tym pytaniem kumplom przynosisz i tyle!

    Zadałem proste pytanie a ty pajacujesz. Idź stąd.

  • 4. Data: 2008-08-16 10:18:22
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    Solaris pisze:
> [...]
    > zapobiegawczego ale generalnie mogą zerknąć sobie w kogoś akta/kartoteki czy coś
    > podobnego i sprawdzić czy ma opłacone grzywny, mandaty.

    Malo prawdopodobne ale ja dla swietego spokoju bym je zaplacil?