  • 1. Data: 2006-08-14 15:38:05
    Temat: Kompromitacja banku
    Od: "Claude Haux" <c...@o...pl>

    Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę. Ani z
    bankomatu, ani z placówki, ani przelew internetowy - nic.
    Podobno gdzieś na www dali małym druszkiem informację, że zmieniają system
    komputerowy, ale...
    Pomijając to, że to kompromitacja banku i olewczy stosunek do klienta, to czy
    takie praktyki są zgodne z prawem? Ja nie wiem, czy faktycznie zmieniają system,
    czy ktoś im się włamał do systemu i bokiem wyciakaja kasa, czy może za miesiąc
    okaże się, że muszą umyć podłogę we wszystkich placówkach i je pozamykają.

    Jeśli tak, to na ile dni taki bank można zamknąć?

  • 2. Data: 2006-08-14 16:14:33
    Temat: Re: Kompromitacja banku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Claude Haux napisał(a) :

    > Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    > powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę. Ani z
    > bankomatu, ani z placówki, ani przelew internetowy - nic.

    Pekao SA też ma w d... swoich klientów.

    > Podobno gdzieś na www dali małym druszkiem informację, że zmieniają system
    > komputerowy, ale...

    Pekao SA nic nigdzie nie napisał. W końcu jak przystało na
    najbardziej technologicznie zacofany bank w Polsce, ma do tego prawo.

    > Jeśli tak, to na ile dni taki bank można zamknąć?

    Pewnie dowolnie długo.
    2 lata temu do 30. czerwca banki musiały ostatecznie zmienić
    numerację kont na standard europejski. Mój "ulubiony" bank z
    żubrem w tle był najostatniejszym z ostatnich banków, który to
    zrobił. Długo po terminie. Około 20. czerwca przestało być
    możliwe dokonywanie operacji internetowych. Ani przelewy, ani
    wgląd. Dopiero, bodajże, 10 lipca można było dokonać takich
    operacji. Z tym, że do 10 lipca już nie miałem pieniędzy w tym
    banku :-) Do tego czasu zlikwidowałem już "ręcznie" konto.
    Chociaż i z tym sprawiali dużo problemów. Potem nawet dzwoniła
    jakaś pani i pytała się, czy aby na pewno chcę zrezygnować ze
    współpracy i czy może się rozmyślę :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!

  • 3. Data: 2006-08-14 17:54:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Claude Haux <c...@o...pl> w

    > Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    > powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę.

    Zrobił.

    > Ani z bankomatu

    A to jest kłamstwo -- chcesz skan kwitka z bankomatu z soboty?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2006-08-15 16:31:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    Ani z
    > bankomatu, ani z placówki, ani przelew internetowy - nic.

    Bankomaty działały.

> [...]
    > okaże się, że muszą umyć podłogę we wszystkich placówkach i je pozamykają.
    >
    > Jeśli tak, to na ile dni taki bank można zamknąć?

    Co za różnica na ile mogą. Nie działa jedna karta to płacisz drugą

    Tomek

  • 5. Data: 2006-08-15 16:52:28
    Od: "w...@p...pl" <l...@o...pl>

    > bilet
    > Ani z
    >
    > Bankomaty działały.

    Potwierdzam,dziłały wszystkie.

    Poza tym: informacje były podawane w TV dość często.Oczywiście na
    wczasach nie ogląda sie raczej TV i to może tłumaczyc brak info.
    Wyjasniano dlaczego placówki będą zamknięte,informowali że nie będa
    wykonywane przelewy,ALE POWTARZANO,ŻE OPERACJE W BANKOMATACH BĘDA
    WYKONYWANE.Tak też było,chyba że ktoś nie miał środków ,ale to juz
    inna sprawa.

    Andrzej

  • 6. Data: 2006-08-15 20:32:56
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia 14 Aug 2006 17:38:05 +0200, Claude Haux napisał(a):

    > Kiedy mojej znajomej przyszło zapłacić za ośrodek wypoczynkowy i kupić bilet
    > powrotny, okazało się, że bank pko bp zrobił sobie kilkudniową przerwę.

    przestań pisać głupoty
    1 bankomaty działały - osobiście brałem pieniądze oczywiście mam na myśłi
    bankomaty PKO BP inne nie wiem
    2 telewizaja była "pełna" informacji na ten temat
    3 niektóre gazet też informowały

    akala

  • 7. Data: 2006-08-18 21:52:15
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Ja mam konto w VolkswagenBanku.
    Tam działają maile i podają informację o przerwach technicznych.

    Kiedyś miałem konto w Citibanku i raz dali ciała - przetrzymali moja gotówke
    nie na właściwym koncie. Ale jak tu się gniewać, gdy przyjechał kurier z
    francuskim szampanem na przeprosiny. Czy klos dostał coś kiedyś z PKO?

    Jarek