  • 1. Data: 2012-07-14 09:04:47
    Temat: Komitet Inicjatywy Ustawodawczej w sprawie xxxxx
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    Witam prawników.
    Chcemy utworzyć Komitet Inicjatywy Ustawodawczej w sprawie xxxx
    i o ile uporaliśmy się już z wzorem wykazu (lista - min 100tys.podpisów)
    osób popierających inicjatywę o tyle mamy problem z wzorami druków na:

    1. Oświadczenie o przystąpieniu do komitetu ... w oparciu art.5 ust.2 .....
    którzy złożą pisemne oświadczenie o przystąpieniu do komitetu.
    2. Oświadczenie o wskazaniu pełnomocnika i zastępcy - (art.5 ust.3).......
    wskazani w pisemnym oświadczeniu pierwszych 15 osób tworzących komitet.

    W sieci jest pełno o pkt. i $ ale nie mogę znaleźć konkretnego druku.

    Np. Ja niżej podpisany (albo jakiś inny początek) przystępuję do
    Komitetu Inicjatywy............ ble, ble ble.....
    i drugie:
    np. Ja niżej podpisany ........... oświadczam, że wyrażam zgodę (czy
    jakoś tak) na to, by Nowak Jan został pełnomocnikiem Komitetu Inicjatywy
    Społecznej w sprawie.........

    Palikot robił inicjatywę w sprawie "wolnych konopi" ale widzę w sieci,
    że coś mu "nie zagrało" z tymi oświadczeniami i pełnomocnictwami a tego
    chcielibyśmy uniknąć. Przykład z Palikotem wyświetlił się w googlach po
    kluczowych i dla jasności napiszę, że nasza inicjatywa nie dotyczy
    jakichkolwiek używek.

    jedrus
    Wołyń woła o pamięć. List otwarty do posłów RP
    http://wolyn.org/index.php/list-otwarty-do-poslow-rp
    .html
    Kresowy Serwis Informacyjny http://ksi.kresy.info.pl/