  • 1. Data: 2007-07-12 16:07:44
    Temat: Komisja inwentaryzacyjna
    Od: "Krzysztof" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    czy w komisji do liczenia stanu magazynowego na magazynie może być osoba
    której wogóle nie pytano się o zdanie czy wyraża na to zgode? Dostałem
    informacje iż prezes firmy wydał zarządzenie /że w dniu X jest inwentaryzacja
    i takie to osoby X, Y, Z/ iż jestem w takowej komisji która ma się zająć
    inwentaryzacją i mam się zaraz na drugi dzien zglosić w tym celu na magazyn.
    Ja się na drugi dzien nie zgłosiłem /gdyż to był dzień wolny, a i też wcale
    nie chciałem tego typu odpowiedzialności/ i mam z tego tytułu nie
    przyjemności. Czy można więc kogoś na siłe wciągnąć w tego typu zajęcie,
    przecież to wymaga pewnego rodzaju odpowiedzialności. A co jeśli coś źle
    policze.... więc wg mojej opini to wymaga przede wszystkim mojej zgody.
    Dziękuje za opinie i wyjaśnienia!
    Pozdrawiam!
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-07-12 16:28:24
    Temat: Re: Komisja inwentaryzacyjna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Dziękuje za opinie i wyjaśnienia!

    A jaki masz zakres obowiązków jako pracownik?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-12 17:02:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof wrote:
    > Witam,
    > czy w komisji do liczenia stanu magazynowego na magazynie może być osoba
    > której wogóle nie pytano się o zdanie czy wyraża na to zgode? Dostałem

    [ciach]

    Powtórz jeszcze 10 razy... Wtedy na pewno nikt ci nie odpowie.

  • 4. Data: 2007-07-14 12:25:10
    Od: "Krzysztof" <b...@g...pl>

    > A jaki masz zakres obowiązków jako pracownik?

    Zwykły pracownik fizyczny który na magazynie przerzuca paczki z miejsca na
    miejsce. Nie mam żadnej odpowiedzialności materialnej za stany na magazynie.
    Więc mi się wydaje że skoro miał bym brać udział w komisji inwentaryzacyjnej
    i brać na siebie odpowiedzialność /bo przecież licze ile jest czegos tam
    potem się podpisuje pod tym/ więc wypadałoby przecież abym wyraził wogóle
    zgode na takie coś, nieprawdaż? Czy może jestem w błędzie?

    Pozdrawiam!!!

  • 5. Data: 2007-07-14 12:27:58
    Od: "Krzysztof" <b...@g...pl>

> [...]
    potem się podpisuje pod tym/ więc wypadałoby przecież abym wyraził wogóle
    zgode na takie coś, nieprawdaż? Czy może jestem w błędzie?

    PS Przepraszam za powtorki jesli występują ale mam problemy z netem.

  • 6. Data: 2007-07-14 12:58:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Zwykły pracownik fizyczny który na magazynie przerzuca paczki z miejsca na
    > miejsce.

    Masz w zakresie obowiązków tylko "przerzucenie paczek z miejsca na
    miejsce"? Wątpię.

  • 7. Data: 2007-07-14 15:23:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    WItam

    Krzysztof napisał(a) :
> [...]
    > i takie to osoby X, Y, Z/ iż jestem w takowej komisji która ma się zająć

    Skąd dostałeś informacje? Czy drogą oficjalną, czy szeptaną od
    kolegi, który słyszał od kolegi, który akurat był u prezesa?

    > i mam się zaraz na drugi dzien zglosić w tym celu na magazyn.
    > Ja się na drugi dzien nie zgłosiłem /gdyż to był dzień wolny,

    Zdaje się, że praca w wolnych dniach nie może być planowana z
    dnia na dzień.

    Swoją drogą za złośliwe wypowiedzenie możesz wziąć 4 dni urlopu
    na żądanie. Dzwonisz rano do pracy i informujesz, że właśnie dziś
    wziąłeś sobie urlop na żądanie. Nie prosisz, nie pytasz, tylko
    informujesz. Najlepiej jakbyś to nagrywał, bo widzę, że są
    złośliwi. Nagranie jest właściwie tylko lekką pomocą. Nie jest
    niezbędne. W razie czego masz w bilingu godzinę dzwonienia.
    Dzień urlopu możesz wybrać w takim momencie, żeby jak najbardziej
    ich zezłościć (tak, wiem, że jestem złośliwy :-D ) I takich dni
    możesz wybrać 4.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B