-
1. Data: 2005-05-16 11:59:47
Temat: Klient swoje, serwis swoje... - co dalej?
Od: "Huaskar" <h...@p...fm>
Witam!
Jest taka sytuacja: po kilku miesiacach uzywania dvd-recordera sprzet
zaczyna szwankowac. Nagrane filmy dvd zatrzymuja sie i dlawia odtwarzane na
stacjonarnym odtwarzaczu. Wczesniej nagrane fimy chodza bez problemow,
klopoty dotycza plyt roznych producentow, programy do nagrywania sa te same,
ewidentny problem sprzetowy.
Recorder wyslany do serwisu wraca z adnotacja "naprawa elektroniki", ale
nadal szwankuje. Po ponownym wyslaniu wraca jako "sprawny", bez potrzeby
naprawy.
Jak dlugo moze trwac taka zabawa? W karcie gwarancyjnej jest mowa o wymianie
sprzetu na nowy po 3 czy 4 naprawach, ale jak traktowac opinie
niekompetentnego serwisu, ktory wbrew faktom twierdzi, ze sprzet jest
sprawny?
Pzdr
H.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
-
Ustawa o odpadach i recyklingu. Co jest odpadem, a co nie jest w świetle prawa?
-
Sygnaliści w firmach - jak stworzyć skuteczny system zgłaszania nieprawidłowości?
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?