eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Klient swoje, serwis swoje... - co dalej?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-05-16 11:59:47
    Temat: Klient swoje, serwis swoje... - co dalej?
    Od: "Huaskar" <h...@p...fm>

    Witam!

    Jest taka sytuacja: po kilku miesiacach uzywania dvd-recordera sprzet
    zaczyna szwankowac. Nagrane filmy dvd zatrzymuja sie i dlawia odtwarzane na
    stacjonarnym odtwarzaczu. Wczesniej nagrane fimy chodza bez problemow,
    klopoty dotycza plyt roznych producentow, programy do nagrywania sa te same,
    ewidentny problem sprzetowy.
    Recorder wyslany do serwisu wraca z adnotacja "naprawa elektroniki", ale
    nadal szwankuje. Po ponownym wyslaniu wraca jako "sprawny", bez potrzeby
    naprawy.

    Jak dlugo moze trwac taka zabawa? W karcie gwarancyjnej jest mowa o wymianie
    sprzetu na nowy po 3 czy 4 naprawach, ale jak traktowac opinie
    niekompetentnego serwisu, ktory wbrew faktom twierdzi, ze sprzet jest
    sprawny?

    Pzdr

    H.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1