  • 1. Data: 2008-05-15 06:31:56
    Temat: Kilka pytan ad publikacji foto/video + online
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Witam, moja WM ( Wspolnota Mieszkaniowa) zwrocila sie z prosba o
    dokonanie "przymiarki" do wykonania monitoringu osiedla opartego na
    mojej sieci.
    Pyt1. Czy dostepnosc obrazu z monitoringu dla userow bedzie legalna?
    Pyt2. Czy dostepnosc obrazu z monitoringu dla uzytkownikow netu spoza
    sieci (sa lokale z netem ktore nie maja mojego lacza, + np. Straz
    Miejska, Policja....) bedzie legalna?
    Pyt3. Czy zalozenie podstrony do adresu w stopce na ktorej user moglby
    wklejac fotki np. ze zle parkowanych autek bedzie legalnie?
    Pyt4. Jezeli nie bedzie to legalne to czy istnieje jakis sposob na
    zalegalizowanie takiego projektu? Np. rejestracja tylko gdzie...,
    zgloszenie tylko gdzie.... itd.....?

    --
    jedrus

    Gdzie konczy sie logika, zaczynaja podatki. Jezeli wiesz o Mokotowie cos
    czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na
    http://www.mokotow.btx.pl