-
1. Data: 2003-04-03 14:40:53
Temat: Kapitał początkowy
Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>
Witam.
Otrzymałem niedawno z działu kadr pismo w którym poinformowano mnie, iż do
30 czerwca zobowiązany jestem dostarczyć do działu kadr druki ZUS RP-7 za
okres zatrudnienia sprzed 1998 roku. Poinformowano również, że zgodnie z
ustawą z dnia 17.12.1998r o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń
Społecznych zmuszony jestem przekazać ORYGINAŁY wszystkich świadectw pracy
do działu kadr. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Kto jest zobowiązany zdobyć informacje na druku RP-7? Pracodawca czy
pracownik?
2. Czy fakty przedstawione powyżej mają odzwierciedlenie w prawie i czy
rzeczywiście pracownik musi dostarczyć w/w dokumenty do działu kadr?
3. Co zrobić w przypadku, gdy firma się przeniosła na inny adres, którego
nie znamy lub została zlikwidowana?
4. Co się dzieje dalej z ORYGINAŁAMI świadectw pracy?
Za udzielenie rzetelnej informacji z góry dziękuję.