  • 1. Data: 2005-06-08 09:00:31
    Temat: Kancelaria prawna online?
    Od: Adam Major <a...@i...nie.spamuj.net>

    Witam!

    Mam problemy z wyegzekwowaniem należności od byłego pracodawcy (sprawa
    się ciągnie już od końca 2003). W związku z czym chciałbym skorzystać z
    komercyjnej porady prawnej.

    Zastanawiam się nad skorzystaniem z kancelarii online i w zwiazku z tym
    mam następujące pytania:

    1. Czy ktoś ma doświadczenia z:

    http://www.e-windykacja.com/index.php?page=porady_pr
    awne
    lub
    http://www.prawniczafirma.pl/oferta/index.php

    2. Czy taka opinia (na papierze oczywiście) może się przydać na
    późniejszej drodze sądowej z moim dłużnikiem? Ewentualnie
    "postraszenia" sądem dłużnika?

    3. Czy lepiej nie kombinować i od razu wybrać się do tradycyjnej
    kancelarii? Zna ktoś dobrą i nie drogą kancelarię z Bydgoszczy
    specjalizująca się w prawie pracy i prawie cywilnym?

    Pozdrawiam Adam.

  • 2. Data: 2005-06-08 21:09:47
    Temat: Re: Kancelaria prawna online?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam Major napisał(a):

    [ciach ...]

    Opisz może tutaj stan faktyczny. Może uzyskasz jakąś opinię.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-09 06:43:18
    Od: Adam Major <a...@i...nie.spamuj.net>

    Witaj!

    > Opisz może tutaj stan faktyczny. Może uzyskasz jakąś opinię.

    Już kiedyś opisywałem, sprawa jest tak zakręcona, że bez prawnika i
    najprawdopodobniej sądu się nie skończy, niestety.

    Chyba jednak poszukam jakieś kancelarii na miejscu zawsze można dopytać
    od razu prawnika a nie kombinować zdalnie.

    Pozdrawiam Adam.