  • 1. Data: 2009-12-16 09:41:20
    Temat: Jedno Okienko, załatwiania w ch......
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zmienił mi się jeden z adresów DG. Wysłałem więc proste pisemko, jak
    zwykle, do EDG z prośbą o zmianę. Niestety... Od września jest Jedno
    Okienko i muszę wypełnić 5 stron durnego formularza EDG1. Odlot.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-12-16 09:50:36
    Temat: Re: Jedno Okienko, załatwiania w ch......
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 10:41:20 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Witam,

    Tristan - idź się żalić na pręgierz.

  • 3. Data: 2009-12-16 10:56:51
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > zwykle, do EDG z prośbą o zmianę. Niestety... Od września jest Jedno
    > Okienko i muszę wypełnić 5 stron durnego formularza EDG1. Odlot.
    nie marudz:)
    jaja sie zaczna przy pkd:)
    zobaczysz jak bedziesz zmienial

  • 4. Data: 2009-12-16 11:10:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2009 o 11:56:51 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Przemys?aw Adam ?miejek" <n...@s...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > nie marudz:)
    > jaja sie zaczna przy pkd:)
    > zobaczysz jak bedziesz zmienial

    nie marudz - trzeba bylo wpisac sobie wszytsko od akredytacji do żywienia
    owiec :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-16 11:11:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2009 o 10:41:20 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > zwykle, do EDG z prośbą o zmianę. Niestety... Od września jest Jedno
    > Okienko i muszę wypełnić 5 stron durnego formularza EDG1. Odlot.

    Tristan - załóż sobie konto na Twitterze albo Blipie i tam puszczaj te
    rewelacje...

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-12-16 11:13:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Michał Gut pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > nie marudz:)
    > jaja sie zaczna przy pkd:)
    > zobaczysz jak bedziesz zmienial

    Na szczęście zmieniłem przed formularzem, bo z tego co widzę, formularz
    w ogóle nie przewiduje takiej ilości, jaką ja mam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2009-12-16 11:16:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Gut w <news:hgaec4$1cs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > nie marudz:)
    > jaja sie zaczna przy pkd:)
    > zobaczysz jak bedziesz zmienial

    A coś więcej, bo się w piątek wybieram...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2009-12-16 12:33:34
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:

    > nie marudz:)
    > jaja sie zaczna przy pkd:)
    > zobaczysz jak bedziesz zmienial

    W czerwcu zmieniałem (rozszerzałem) PKD i zajęło mi to może z 5 minut na
    złożenie i 5 na odebranie dokumentów, a po 2 tygodniach przyszły pisma z
    U Statystycznego i U Skarbowego.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 9. Data: 2009-12-16 13:31:10
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Na szczęście zmieniłem przed formularzem, bo z tego co widzę, formularz
    > w ogóle nie przewiduje takiej ilości, jaką ja mam.

    wg ktorego pkd bo jak 2004 to lipa:) musis wg nowego od nowa

    do pkd jest osobny zalacznik jak ci brakuje miejsca

  • 10. Data: 2009-12-16 13:33:00
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > A coś więcej, bo się w piątek wybieram...

    musisz pdoac stare pkd i nowe wg klucza jak stara dzialalnosc sie pokrywa z
    nowa to musisz podac i stare pkd i nowe

    a wez sie pomyl teraz - ja pomylilem sie 2 razy:) raz literowka a raz 2 razy
    ten sam kod wpisalem - i na dywanik do poprawek;)

    wejdz na strone gusu i za wczasu zrob liste kodow starych i nowych ktore
    twojej dzialalnosci sie tycza