  • 1. Data: 2004-11-08 21:25:57
    Temat: Jak zajac majatek rodziny ?????
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Mamy nastepujacy problem.
    Pozyczylismy z zona pieniadze na dzialalnosc sc tesciowej. Bez umowy po
    prostu przelalismy znaczna kwote w 2 ratach z mojego i zony konta.
    Niestety na majatek sc zaczyna wchodzic komornik, nie ma za co kupic
    towaru a bez towaru nie ma za co splacic - zamkniety krag. Gotowki nie
    ma. Na zone tesciowa przepisala 1/4 nieruchomosci - darowizna. Ja
    pozostaje w rozdzielczosci majatkowej z zona jesli to ma znaczenie.

    Jak mozemy odzyskac pozyczone pieniadze tak zeby komornik tego nie zajal
    i bylo to skuteczne?

    Dzieki za porady, poguglalem troche i sie obawiam ze nie zobaczymy juz
    tej kwoty a to 2 lata odkladania z pensji.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-11-08 21:50:19
    Temat: Re: Jak zajac majatek rodziny ?????
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dzieki za porady, poguglalem troche i sie obawiam ze nie zobaczymy juz
    > tej kwoty a to 2 lata odkladania z pensji.

    Pozostaje współczuć.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-09 08:33:07
    Od: "T.Zon" <z...@W...gazeta.pl>

    Karzel Reakcji <k...@r...pl> napisał(a):

    > Pozostaje współczuć.

    Dzieki :-))

    Dluznik jakis majatek jeszcze ma. Pytanie tylko jak powinnismy podejsc do
    tematu zeby nie byc w sprzecznosci z art. 527 KC. Tesciowa tez rodzina ale
    jako wierzyciel mamy chyba jakies prawa ? Jak przejac np nieruchomosc tytułem
    niezwroconej pozyczki zeby zdazyc przed komornikiem ?

    Dzieki za pomysly

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-11-09 09:53:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 08:33:07 +0000 (UTC), T.Zon naskrobał(a):

> [...]
    > jako wierzyciel mamy chyba jakies prawa ? Jak przejac np nieruchomosc tytułem
    > niezwroconej pozyczki zeby zdazyc przed komornikiem ?

    ten troll na pewno ci nie odpowie bo ma zerowe pojęcie o prawie - ot taka
    grupowa maskotka.

    Należy zapisać służebności i hipoteki na nieruchomości należących do
    dłużników wtedy egzekucja komornicza będzie prawie niemożliwa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org