  • 1. Data: 2005-11-20 14:00:36
    Temat: Jak uzyskać dostęp do dokumentów?
    Od: "xxx" <x...@p...onet.pl>

    W marcu 2005 zwróciłam się do IPN o udostępnieniu mi teczki mojego nie żyjącego
    już dziadka , ppułk AK.
    Wielokrotnie zwodzono mnie w tej sprawie. Gdy ostatnio dzwoniłam do IPN
    ponownie przesunięto termin dostępu do teczki dziadka, wskazując na koniec roku.
    Jestem całkowicie bezsilna wobec bezczelności IPN.
    Co robić? Gdzie sie poskarżyć ?

  • 2. Data: 2005-11-20 14:44:19
    Temat: Re: Jak uzyskać dostęp do dokumentów?
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > Co robić? Gdzie sie poskarżyć ?

    może przedstaw się jako dziennikarka jakiegoś regionalnego dziennika i masz
    dostęp do archiwum, a może i da ci się jakąś listę wynieść?

  • 3. Data: 2005-11-21 15:40:00
    Od: "xxx" <x...@p...onet.pl>

    > może przedstaw się jako dziennikarka jakiegoś regionalnego dziennika i masz
    > dostęp do archiwum, a może i da ci się jakąś listę wynieść?
    Do tego trzeba mieć jakiś kurs dziennikarski, a to trwa, kosztuje, i nie jest
    mi potrzebne, a ja już nie chcę ani czekać, ani byc dalej zwodzona.

    Ja nie jestem drugi Wildstein :)
    Po prostu chcę dostępu do dokumentów,
    które mi się jak mi się wydaje moralnie należą.