  • 1. Data: 2006-04-06 08:19:27
    Temat: Jak to księgować?
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    Witam,

    mam problem, od niedawna mam swoją firmę,
    min świadczę usługi na rzecz innej firmy.Jednak podpisując umową z tamtą
    firmą dałam im możliwość wystawiania faktur w moim imieniu.
    Tak np. świadczyłam usługi w lutym, a fakturę otrzymałam dopiero w marcu (po
    terminie rozliczenia się za luty).
    Na fakturze więc widnieją dwie daty:
    data sprzedaży: luty 2006
    data wystawienia 6.03.2006
    Zamknęlam juz miesiąc luty, księguję marzec, a tu się dowiedziałam, że ta
    faktura powinna być wpisana na luty, a nie na marzec.

    --- to dostałam od mojej znajomej księgowej:-------
    Zgodnie z ustawą 14.1c o podatku dochodowym, faktura za usługi wykonane w
    lutym powinna być wystawiona najpóźniej ostatniego dnia miesiąca czyli w
    tym wypadku 28 luty.
    ----------

    Co w takim razie mam zrobić?
    Nie umiem znaleźć tej ustawy, nie wiem jak dokładnie brzmi.
    Czy zetknął się już ktoś z podobnym przypadkiem?
    Czy tą fakturę mogę zamknąć w marcu?

    Proszę o radę.

    --
    pozdrawiam,
    Kimy

  • 2. Data: 2006-04-06 08:40:56
    Temat: Re: Jak to księgować?
    Od: "piwosz_007" <j...@c...org.pl>

    zadaj to pytanie na grupie pl.soc.prawo.podatki - będziesz miał większe
    szanse na uzyskanie odpowiedzi

  • 3. Data: 2006-04-06 08:45:25
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    piwosz_007 napisał:

    > zadaj to pytanie na grupie pl.soc.prawo.podatki - będziesz miał większe
    > szanse na uzyskanie odpowiedzi

    Dzięki, nieomieszkam ;)

    --
    pozdrawiam,