  • 1. Data: 2004-10-07 08:18:08
    Temat: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    Witam
    Zakupilem samochod, u najwiekszych zlodzieji i kretaczy czyli poznaniakow.
    Tresc ogloszenia brzmiala: lekko uszkodzony tylny blotnik + drzwi.
    Generalnie jadac do nich, jechalem za calkiem innym autem. W ktorym
    sprzedawca zapewnial mnie ze zostal wymieniony tylko blotnik i zderzak, ale
    wszystko jest pod kolor wiec nawet malowac nie trzeba, na miejscu okazalo
    sie ze to auto, ma zmieniona przednia szyba, poduszki byly wypalone ale
    wszystko zmieniono, kokpit nie pasowal zbytnio do reszty, kolumna kierownicy
    wisiala, absy nie dzialalym klima nie dzialala, elektryka ledwo ledwo,
    silnik latal na poduchach, podluznice pokrzywione. I dla nich to bylo
    wymieniony tlyko blotnik i zderzak. PARODIA. wwkurzony mialem wracac do domu
    ale stalo jeszce jedno auto. z uszkodzonym z tylu blotnikiem i drzwiami.
    Drzwi byly wymienione, oczywiscie trzeba bylo je pomalowac.
    dokladnie ogladalem auto i w koncu zdecydowalem sie na zakup. dalem zaliczke
    a auto mieli mi przywiezc na lawecie pare dni pozniej. Owszem przywiezli ale
    w nocy, tak ze ciezko bylo mechanikowi cokoolwiek obejrzec. Zaplacilem za
    auto prawie 30.000 zl, podpisalem fakture, a tam patrze ze wystawiona jest
    na 7000zl. Jakos to przezylem choc uwazam ze nie powinno miec cos takiego
    miejsca. Kiedy auto weszlo na warsztat, najwieksze rozczarowanie przezyelm
    nastepnego dnia, keidy okazalo sie ze auto zostalo pospawane, powyciagane,
    pozalepiane i Bog wie co jeszcze zeby tylko nie bylo tego widac. Jednym
    slowem auto wymaga wstawienia calej cwiartki koszta naprawy zwiekszyly sie
    trzykrotnie w stosunku do poczatkowej wyceny. Czuje sie oszukany bo kupilem
    auto bardzo mocno uszkodzone a mialo byc delikatnie, ktore zostalo sprytnie
    zamaskowane i pospawane. Moje pytanie co moge gnoja zrobic? wiadomo ze auta
    juz raczej nie oddam, ale zeby chociaz ustrzec innych przed tego typu
    handlarzami?
    z gory dziekuje za kazda sensowna rade.
    pozdrawiam
    Maciu

  • 2. Data: 2004-10-07 08:32:04
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Kopajt ;-\)" <nie mam m@ila.com>

    Maciu wrote:
    > Witam
    > Zakupilem samochod, u najwiekszych zlodzieji i kretaczy czyli
    > poznaniakow............

    Jesli widziales ze ten samochod byl strzelony, to nie pomyslales ze i
    inne tez beda ?
    Odwdzieczajac sie mozna probowac zwrocic samochod, twierdzac ze jest
    niezgodny z umowa... moze przejdzie...
    Ja bym tak probowal...

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

  • 3. Data: 2004-10-07 08:36:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciu napisał:

> [...]
    > zamaskowane i pospawane. Moje pytanie co moge gnoja zrobic? wiadomo ze auta
    > juz raczej nie oddam, ale zeby chociaz ustrzec innych przed tego typu

    ROTFL

    > z gory dziekuje za kazda sensowna rade.

    ZACZĄĆ MYŚLEĆ !!!!!

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-10-07 08:43:10
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > ROTFL

    > ZACZĄĆ MYŚLEĆ !!!!!

    synku zostaw dla siebie swoje przemyslenia.
    kupuje auta uszkodzone od kilkunastu lat, ale pierwszy raz w polsce
    auto bylo tak posklejane ze nie bylo mozliwosci go nawet dokladnie obejrzec.
    musialbym porozbierac tapicerke zeby dojrzec ze bylo rozwalone
    ty zapewne kupujac samochod latasz ze srubokretem?
    rotfl to mam z ciebie

  • 5. Data: 2004-10-07 08:48:44
    Od: samh <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kopajt ;-) napisał:
    > inne tez beda ?
    > Odwdzieczajac sie mozna probowac zwrocic samochod, twierdzac ze jest
    > niezgodny z umowa... moze przejdzie...
    > Ja bym tak probowal...

    Tak, tak...
    "Zaplacilem za auto prawie 30.000 zl, podpisalem fakture, a tam patrze
    ze wystawiona jest na 7000zl."
    Zanczy ktos zarobi prawie 23 tys. Ludzie bogaci sa, lekka raczka wydaja
    30 tys i biora potwierdzenie na to, ze wydali 7 tys.

    samh

  • 6. Data: 2004-10-07 08:51:22
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Thu, 7 Oct 2004 10:32:04 +0200, na pl.soc.prawo, Kopajt ;-) napisał(a):

> [...]
    > inne tez beda ?
    > Odwdzieczajac sie mozna probowac zwrocic samochod, twierdzac ze jest

    I oddadzą mu 7000 - to co na fakturze :-) No chyba, że sam na siebie
    napisze donos do US.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 7. Data: 2004-10-07 08:55:54
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Thu, 7 Oct 2004 10:43:10 +0200, na pl.soc.prawo, Maciu napisał(a):

    > synku zostaw dla siebie swoje przemyslenia.
    > kupuje auta uszkodzone od kilkunastu lat, ale pierwszy raz w polsce

    I niczego się nie nauczyłeś? Zobaczyłeś, że kupujesz u lepszych kanciarzy i
    łyknąłeś auto bez dokładnego sprawdzenia?

    > auto bylo tak posklejane ze nie bylo mozliwosci go nawet dokladnie obejrzec.
    > musialbym porozbierac tapicerke zeby dojrzec ze bylo rozwalone
    > ty zapewne kupujac samochod latasz ze srubokretem?

    Nie, ja wierzę na słowo, że jest bezwypadkowy, ma 15 tyś. przebiegu, nikt
    nie manipulował przy liczniku, a numery to się starły i nabili nowe :-)

    > rotfl to mam z ciebie

    Zostaje Ci jedno: wiadro szpachli, lakier, giełda i bajeczka: "to była
    tylko ryska na parkingu, babcia jeżdziła tylko raz w roku na działkę"

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 8. Data: 2004-10-07 09:07:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciu napisał:

    > rotfl to mam z ciebie

    jaki ja dziś poszczycony ... Przejechal parę metrów po auto, było
    ciemno jak w d więc nic nie widział, mimo tego, że auto różniło się
    znacznie od opisu ... ba ... znacznie ... Kure&*(^*(&( znacznie ...
    Podpisał umowę BEZ CZYTANIA ... Albo czytanie ze zrozumieniem to
    problem ;> ... He he he ...

    Rotfluj rotfluj ... ja na to jak na lato ;)

  • 9. Data: 2004-10-07 09:24:03
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    dzieci...
    napisalem o porade a nie o moraly
    te teksty to sobie mozecie wsadzic w dupe.
    a oszukac to moga kazdego z was
    z checia posmieje sie z was kiedy zobacze wasz problem
    pytam sie jeszcze raz, czy ty jak kupujesz samochod to sciagasz z niego
    tapicerke zeby zobaczyc czy pod spodem czasami nie byl walony?
    a czytac sie sam naucz, bo widocznie sam masz problem ze zrozumieniem mojego
    postu...
    a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac? a oni by ladnie autko
    odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy zlotych?

  • 10. Data: 2004-10-07 09:26:51
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    tak tak sa bardzo bogaci
    kupuja auta za 100 euro
    place akcyze 65 euro
    a potem odsprzedaje ci pewnie za 10.000 na umowie?
    znajdz mi takiego