  • 1. Data: 2005-08-22 16:17:31
    Temat: Jak przekazać działkę...
    Od: "Smok" <m...@o...pl>

    Witam.
    Babcia mojej żony chce nam przekazać sporą działkę. Z tego co wiem to jest
    to działka o harakterze budowlanym, ale jeszcze nie mam tej informacji
    potwierdzonej. Głównym problemem jest to, że nie wiem kompletnie ani od
    czego zacząć (babcia jest starszą schorowaną osobą i nie będzie za tym
    "biegać") ani nie wiem jaka jest prcedura oraz najtańszy sposób przekazania
    działki w sposób w miarę zgodny z prawem :P
    Czy to ma być darowizna, czy umowa sprzedaży (taka "na papierze")? Jakie są
    kolejne kroki do wykonania? Czy notariusze biora różne ceny za swoje usługi
    i czy rozpiętość cenowa jest duża? Jakie są koszty utrzymania takiej działki
    kiedy się już ją ma?
    Dziękuję za informacje i pozdrawiam
    Smok.