  • 1. Data: 2004-07-19 05:25:34
    Temat: Jak odzyskać kaucję mieszkaniową?
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    Witam!
    Jestem w trakcie kupowania mieszkania, które zasiedliłem jako służbowe w
    1982 r. Później przeszło ono na własność gminy, która teraz je sprzedaje z
    bonifikatą dla pracownika (Ustawa z 15 grudnia 2000 r.)
    Na umowie najmu z 1982 r. widnieje zapis, że pobrano kaucję w wysokości
    ponad 16 tys. zł
    Podpisując protoków uzgodnień w Wydziale Geodezji potwierdziłem, że nie mam
    roszczeń z tytułu stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
    Spytałem o kaucję, skierowano mnie do Przedsiębiorstwa Gospodarki
    Komunalnej, które kaucję pobrało.
    W przyszłym tygodniu finalizacja kupna u notariusza.
    Jak odzyskać kaucję i czy jest możliwa jej rewaloryzacja? Jak ją wyliczyć?
    Dziękuję.
    Kompaner

  • 2. Data: 2004-07-19 19:47:30
    Temat: Re: Jak odzyskać kaucję mieszkaniową?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kompaner" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie warto. To 1600 zł nie podlega przeliczeniu. Dostaniesz 1,60
    zł.

  • 3. Data: 2004-07-19 20:51:39
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    > Jak odzyskać kaucję i czy jest możliwa jej rewaloryzacja? Jak ją wyliczyć?
    > Dziękuję.

    Art. 358 par 3 kodeksu cywilnego, wyrok TK z 03.10.2000 o sygn. akt
    K.33/99, uchwała SN z dnia 29.09.2002 sygn. akt III CZP 58/02
    W.W.

  • 4. Data: 2004-07-19 23:25:44
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > Art. 358 par 3 kodeksu cywilnego, wyrok TK z 03.10.2000 o sygn. akt
    > K.33/99, uchwała SN z dnia 29.09.2002 sygn. akt III CZP 58/02

    Witam!
    Wielkie dzięki.
    Kompaner