  • 451. Data: 2023-12-28 01:42:47
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak nie z własnej woli, to jest zgwałcenie ewentualnie.

    No faktycznie. Fajny zwyczaj i nic się nie stało...
    Więc nic mi do twojego zwyczaju i powinienem go zrozumieć, a nie
    krytykować, bo twój zwyczaj jest dla ciebie i nie narusza moich praw...

    Ale za to narusza prawa sprzedanej (kupionej) i gwałconej.
    Więc w dupie mam to, że taki zwyczaj jest dla ciebie i nie narusza moich
    praw.

    Ręce, kurwa, opadają, gdy się czyta brednie takich kretynów jak ty.

    > Ale tu nie o to
    > chodzi.

    Wręcz przeciwnie. Dokładnie tu o to chodzi.
    Oraz o sprzedawanie i kupowanie człowieka.
    Nie uważam, że wyrażenie sprzeciwu wobec takiego procederu jest
    niestosowne, jak również nie uważam, że krytykowanie kogoś za stosowanie
    takiego "zwyczaju" jest niestosowne.
    Ktoś kto twierdzi, że taka krytyka jest niestosowna, jest zwykłym idiotą
    pozbawionym rozumu i empatii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 452. Data: 2023-12-28 06:55:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To poszukaj, bo warto. Nie ma przepisu karnego.

    I co z tego że nie ma karnego?

    > Po prostu USC nie da
    > ślubu i tyle.

    Więc chroni czy nie chroni?

    > Ale to nie przeszkadza przecież, by chłopak i dziewczyna
    > przysięgli sobie wzajemnie wierność.

    Oczywiście - mój młody ma już jedna żonę i trzy kochanki;) Ale muszą się
    jeszcze kilka lat wstrzymać z wizytą w USC:P

    To jakiś test? Ukryta kamera?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 453. Data: 2023-12-28 06:57:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nie z własnej woli, to jest zgwałcenie ewentualnie. Ale tu nie o to
    > chodzi.

    Oj tam - przecież pisałś że małżeństwa u nich w żaden sposób się z
    seksem nie łączy. Więcej jaki gwałt?

    Robert - sprawa jest prosta - czasem każdemu zdarza się dobrać
    nietrafiony argument w dyskusji. Trzeba przyznać i tyle. A nie brnąć w
    absurdy bo robisz z siebie idiotę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 454. Data: 2023-12-28 07:42:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27-12-2023 o 18:27, J.F napisał:

    > Ale funkcjonuje w jakis oficjalnych spisach, podobnie jak
    > MD (medical doctor ... lekarz, nie PhD).

    To jest rozróżnienie doktoratów w zależności od tematu/uczelni. Jednak
    to jest doktorat, czyli coś co jest najwyższym stopniem. Profesor jest
    tam tylko stanowiskiem na uczelni.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 455. Data: 2023-12-28 10:52:36
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dokładnie ;-)

    -----

  • 456. Data: 2023-12-28 11:06:01
    Temat: Izrael do Gazu
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No właśnie w tej rozróbie o gaz chodzi, tyle że nie o cyklon, lecz o olbrzymie złoża
    pod dnem Morza Śródziemnego w pobliżu wybrzeży
    Gazy, czego nikt Palestyńczykom nie daruje.

    -----
    > część wymordują, reszta sama ucieknie ewentualnie zmniejszy się gazę jeszcze do
    1/10 i zrobi tam obóz koncentracyjny tylko bez

  • 457. Data: 2023-12-28 11:11:48
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dokładnie, Izrael mordowaniem nie zlikwiduje dziury w przyroście naturalnym.
    Na dobrą sprawę gdyby nie import głównie lat 90-tych to mieliby nieco ponad połowę
    obecnej ludności.
    Ale taki import (np. pierestrojka) się nie zdarza na co dzień.
    A Palestynki rodzą i rodzą i rodzą, może stąd taka nienawiść do szpitali w Gazie.

    -----
    > Pozbędą się garstki z Hamasu, wygenrują wiadro nowych, którym właśnie wymordowali
    rodziny.

  • 458. Data: 2023-12-28 11:14:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Lubisz krzywe nogi?

    -----

  • 459. Data: 2023-12-28 13:32:28
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wcześniej to prezydent L. Kaczyński zapraszał i zapalał w oknie pałacu.

    -----

  • 460. Data: 2023-12-28 13:36:32
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Topienia księży w rzekach i studniach tez nie ma, a mimo to Kiszczak I Jaruzelski są
    dla ciebie człowiekami honoru.
    Podobnie jak nie było obowiązku donoszenia przez lwowskich żydów do NKWD, kto z
    sąsiadów był przed wojną polskim oficerem.

    -----