  • 1. Data: 2005-06-03 12:36:29
    Temat: Interpretacja znaku drogowego!
    Od: Andrzej<x...@w...pl>

    Witam,
    Niedawno otrzymałem od straży miejskiej mandat karny za wjazd w ulicę, na której
    obowiązuje zakaz ruchu. Na początku ulicy znajduje się znak "zakaz ruchu w obu
    kierunkach". Pod znakiem tabliczka "nie obowiązuje w godz. 9-19". Mandat
    otrzymałem o godzinie 19:40. Strażnik miejski twierdził, że zakaz obowiązuje od
    godziny 19:00.

    Jak można zinterpretować treść tabliczki "nie obowiązuje w godz. 9-19" ?

    Moim zdaniem jest to przedział między 9:00 a 19:59, ponieważ 19 godzina doby to
    przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis na tabliczce
    powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-03 12:39:55
    Temat: Re: Interpretacja znaku drogowego!
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Moim zdaniem jest to przedział między 9:00 a 19:59, ponieważ 19 godzina doby to
    > przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis na tabliczce
    > powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    Czyli o 9:30 dostałbyś mandat wg twojej filozofii ...

    Czy 1 część zapisu oznacza 9:00 ?

    LOL

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 3. Data: 2005-06-03 12:47:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej wrote:
    > Witam,
    > Niedawno otrzyma?em od stra?y miejskiej mandat karny za wjazd w ulic?, na której
    > obowi?zuje zakaz ruchu. Na pocz?tku ulicy znajduje si? znak "zakaz ruchu w obu
    > kierunkach". Pod znakiem tabliczka "nie obowi?zuje w godz. 9-19". Mandat
    > otrzyma?em o godzinie 19:40. Stra?nik miejski twierdzi?, ?e zakaz obowi?zuje od
    > godziny 19:00.
    >
    > Jak mo?na zinterpretowaae tre?ae tabliczki "nie obowi?zuje w godz. 9-19" ?

    nie obowiązuje od godziny 9 rano do godziny 19. od godziny 19 już
    obowiązkuje a 19.01 jest już niestety godziną dziewiętnastą.

  • 4. Data: 2005-06-03 13:03:15
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Andrzej wyskrobał(a):
> [...]
    > doby to przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis
    > na tabliczce powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    A jak sklep jest czynny od 9 do 21 to kupisz w nim coś o godz. 21:45 ?

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2005-06-03 13:54:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Czyli o 9:30 dostałbyś mandat wg twojej filozofii ...

    Według jego filozofii o 9.30 też nie dostałby mandatu - nie obowiązuje
    również od 9:00 do 9.59. Nie zrozumiełeś jego intencji.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2005-06-03 18:18:08
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Fri, 3 Jun 2005 12:36:29 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Andrzej napisał(a):

> [...]

    > przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis na tabliczce
    > powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    o a może ogłoś to gdzieś, to jakas nowa teprja liczb ?czy dowcip?
    JanuszHr

  • 7. Data: 2005-06-03 18:46:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > przedział między 19:00 a 19:59. Jeśli rację miałby strażnik zapis na tabliczce
    > powinien mieć treść "nie obowiązuje w godz. 9:00-19:00".

    A jak nalezy napisac jesli sie chce zeby znak nie obowiazywal od godz.
    9:00 do 10:00? ;)

    "nie obowiazuje w godz. 9-9" ?

  • 8. Data: 2005-06-03 19:20:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A jak nalezy napisac jesli sie chce zeby znak nie obowiazywal od godz.
    > 9:00 do 10:00? ;)
    >
    > "nie obowiazuje w godz. 9-9" ?

    he he.
    " Nie obowiązuje o godzinie 9"

    Cały zgrzyt wziął się z pojecia czasu.
    Otóż godzina 9 to jest punkt na osi czasu. Dokładnie 9.00, a nie odcinek
    od 9 do 10.
    Wtedy wszysto staje się jasne.

  • 9. Data: 2005-06-03 22:19:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    witek napisał(a):

> [...]
    >

    > Cały zgrzyt wziął się z pojecia czasu.
    > Otóż godzina 9 to jest punkt na osi czasu. Dokładnie 9.00, a nie odcinek

    Jak dla mnie jasne jak slonce :)