  • 1. Data: 2005-05-31 17:59:06
    Temat: Import
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

    Witam

    Mam takie pytanko:
    Sprowadziłem towar do Polski na firme (przesyłka pocztowa). Towar nie jest taki
    jak zamawiałem i nie złożyłem dokumentów do odprawy celnej.
    Czy można traktować ten towar jako próbę wprowadzenia go do obrotu i czy jestem
    za niego odpowiedzialny. W paczce jest faktura na moją firme.
    Jeśli zna ktos podstawę prawną to bardzo będe wdzięczny.

    Pozdrawiam i dziękuje za ewentualne odpowiedzi.

    Martinezz

    Czy jest jakieś prawo mówiące że towar mimo że przez mnie nie wprowadzony do
    obrotu

    czy jeśli sprowadze towar do Polski na firme i w urzędzie celnym nie zgłosze go
    do odprawy
    ale w paczce jest faktura na moją firme to czy jest jakis przepis mówiący o tym
    że towar jest

  • 2. Data: 2005-05-31 18:01:35
    Temat: Re: Import
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

> [...]
    > Jeśli zna ktos podstawę prawną to bardzo będe wdzięczny.
    >
    > Pozdrawiam i dziękuje za ewentualne odpowiedzi.

    Przez pomyłke poszła wersja robocza. Poniżej tego tekstu prosze nie czytać.

    Pozdrawiam