  • 1. Data: 2011-02-07 10:46:03
    Temat: Ile czasu
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Oddałem mp4 do naprawy z tytułu gwarancji (zapisu kopii gwarancji nie mam a
    oryginał poszedł wraz z mp4). Miąl już miesiąc i ciągle nic nie wiadomo. Czy
    jest jakis przepis mówiący o tym ile to moze trwać ?
    Czy czekaj tatka latka. ?

  • 2. Data: 2011-02-07 10:59:06
    Temat: Re: Ile czasu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Witam
    > Odda?em mp4 do naprawy z tytu?u gwarancji (zapisu kopii gwarancji nie mam a
    > orygina? poszed? wraz z mp4). Mi?l ju? miesi?c i ci?gle nic nie wiadomo. Czy
    > jest jakis przepis m?wi?cy o tym ile to moze trwa? ?
    > Czy czekaj tatka latka. ?

    1. Hfgnj xbqbjnavr.
    2. Zbtą pv ancenjvnć vyr mrpupą.

  • 3. Data: 2011-02-08 10:41:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/7/2011 4:46 AM, mz wrote:
> [...]
    > oryginał poszedł wraz z mp4). Miąl już miesiąc i ciągle nic nie wiadomo. Czy
    > jest jakis przepis mówiący o tym ile to moze trwać ?

    Nie ma żadnych terminów po za określeniem "w rozsądnym czasie" i
    ewentualnymi zapisami w samej gwarancji.

    Faktycznie przydałoby sie, żebyś sobie kodowanie ustawił.

  • 4. Data: 2011-02-08 10:45:41
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Nie ma żadnych terminów po za określeniem "w rozsądnym czasie" i
    > ewentualnymi zapisami w samej gwarancji.
    >
    > Faktycznie przydałoby sie, żebyś sobie kodowanie ustawił.

    Zdecydujcie się wy do tego kodowania. Na jednej grupie pisza mi ustaw tak
    ... to ustawiam teraz wam nie odpowiada.

  • 5. Data: 2011-02-08 10:47:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mz napisa?(a):

    [...]

    > Zdecydujcie sie wy do tego kodowania. Na jednej grupie pisza mi ustaw tak
    > ... to ustawiam teraz wam nie odpowiada.

    Nie chodzi o to zebys tylko ustawil kodowanie tylko o to abys ustawil
    kodowanie i zadbal o to aby w naglowku postu bylo napisane jakie
    ustawiles... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2011-02-08 11:32:31
    Od: "mz" <2...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie chodzi o to zebys tylko ustawil kodowanie tylko o to abys ustawil
    > kodowanie i zadbal o to aby w naglowku postu bylo napisane jakie

    TO jak to zrobić by było dobrze. ?

  • 7. Data: 2011-02-08 11:45:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mz napisa?(a):