  • 1. Data: 2007-05-15 09:15:24
    Temat: Hipoteka
    Od: Asia** <a...@i...pl>

    Witam, mam prosbe: czy ktos moglby mi pomoc w napisaniu pracy na
    temat; Hipoteka jako ograniczone prawo rzeczowe, bylabym wdzieczna,
    tylko prosze nie pisac "wpisz temat na google" bo materaily
    zmaieszczone am juz wykrzystalam, bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2007-05-15 09:35:58
    Temat: Re: Hipoteka
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No to rusz d... i do biblioteki.
    JaC

  • 3. Data: 2007-05-15 18:33:59
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Asia** pisze:
> [...]
    > tylko prosze nie pisac "wpisz temat na google" bo materaily
    > zmaieszczone am juz wykrzystalam, bardzo prosze o pomoc

    Hej. Nie odpowiedziałas na moje pytanie bo chciałem Tobie pomóc.
    :(

    Michał

  • 4. Data: 2007-05-17 10:33:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 May 2007, Asia** wrote:

    > tylko prosze nie pisac "wpisz temat na google" bo materaily
    > zmaieszczone am juz wykrzystalam, bardzo prosze o pomoc

    WKwestiiFormalnej (nie bić że się czepiam): niemożliwe.
    537 tysięcy trafień i wszystkie wykorzystane??
    ;)

    pzdr, Gotfryd