-
1. Data: 2012-10-04 15:57:17
Temat: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: "Junker" <r...@w...pl>
W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym do
serwisu.
Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
-
2. Data: 2012-10-04 16:32:57
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 4 października 2012 15:57:24 UTC+2 użytkownik Junker napisał:
> W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
>
> Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym do
>
> serwisu.
>
> Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
>
> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
>
> gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
Gwarancja na 24 miesiące jak piszesz, kupiłes w czerwcu 2010. Łatwo sobie policzysz
czy gwarancja jeszcze jest;)
-
3. Data: 2012-10-04 16:36:32
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Junker wrote:
> W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
> Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym do
> serwisu.
> Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach
> ... gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
no to jest juz po gwarancji.
Jak chcesz wykazac, ze szwankowalo wczesniej tylko byles leniwy?
-
4. Data: 2012-10-04 17:03:57
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2012-10-04 16:32, Kris pisze:
>> W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
>>
>> Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym do
>>
>> serwisu.
>>
>> Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
>>
>> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
>>
>> gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
>
> Gwarancja na 24 miesiące jak piszesz, kupiłes w czerwcu 2010. Łatwo sobie policzysz
czy gwarancja jeszcze jest;)
Jeszcze jako uzupełnienie - ponieważ gwarancja to 'tylko' zobowiązanie
producenta bardzo często umieszczane jest zastrzeżenie iż usterkę należy
zgłosić niezwłocznie po jej ujawnieniu (i np. ten czas ustalają na nie
więcej jak 30 dni). Jeżeli się pochwalisz, że od kilku miesięcy masz
problemy ale teraz przychodzisz to bądź przygotowany na wojnę.
W przypadku gdybyś chciał się powołać na niezgodność towaru z umową ten
okres wynosi 2 miesiące od momentu ujawnienia się wady.
:(
--
spp
-
5. Data: 2012-10-04 17:04:14
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
"Junker" <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:506d95c3$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...
>W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
> Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym do
> serwisu.
> Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
> gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
na 100% - nie...
-
6. Data: 2012-10-04 18:23:50
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2012-10-04 15:04:14 +0000, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> said:
>
> "Junker" <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> news:506d95c3$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...
>> W czerwcu 2010 kupilem laptop samsung.
>> Od paru miesiecy cos w nim szwankuje ale dopiero teraz chce isc z tym
>> do serwisu.
>> Generalnie gwarancja wynosi 2 lata na ten sprzet.
>> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach
>> ... gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
>
> na 100% - nie...
Na 200% tak.
Gdyż inna opcja, to opcja np. naprawy płatnej.
(zapewne niedrogiej, skoro "wadliwość" przez parę miesięcy w niczym nie
przeszkadzała)
:-0
--
Bydlę
-
7. Data: 2012-10-05 15:19:08
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Junker napisa?(a):
> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
> gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
Jest opcja, ktora nazywa sie "serwis pogwarancyjny". Swoja droga co
konkretnie szwankuje?
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
-
8. Data: 2012-10-05 17:45:19
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
"januszek" <j...@p...irc.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:slrnk6tnic.2is.januszek@gimli.mierzwiak.com...
> Junker napisa?(a):
>
>> Ale czy po tym czasie jest jeszcze szansa na naprawe sprzetu w ramach ...
>> gwarancji, rekojmi albo innej opcji?
>
> Jest opcja, ktora nazywa sie "serwis pogwarancyjny". Swoja droga co
> konkretnie szwankuje?
>
Januszku, ale przeczytales to ze zrozumieniem? Jemu nie chodzi o platna
naprawe. A to jest serwis pogwaracyjny.
-
9. Data: 2012-10-09 12:44:04
Temat: Re: Gwarancja - sprzet komputerowy
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Andy Niwinski napisa?(a):
> Januszku, ale przeczytales to ze zrozumieniem? Jemu nie chodzi o platna
> naprawe. A to jest serwis pogwaracyjny.
Ok, wyjasnij prosze skad konkretnie wnioskujesz ze platne naprawy nie
wchodza w gre?
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"