  • 1. Data: 2007-07-25 14:07:22
    Temat: Gwarancja bankowa.
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Witam.
    Kto mi wytlumaczy co to jest i jak sie za to placi bo bank nie bardzo
    potrafi?

    Zalozmy ze biore gwarancje bankowa na kwote 50000 PLN. Rozumiem ze oplata za
    taka gwarancje to 1% tej kwoty co 3 miesiace (czy cos takiego). A co z
    pozostalymi oplatami? Ktos mi mowil ze to jak kredyt... ale jakto? Gdzie tu
    kredyt? Kredyt dopiero jesli gwarancja zostanie zrealizowana wzgledem osoby
    ktorej umowa cos gwarantowala? Wtedy bank na mnie jako gwaranta zaciaga
    kredyt? A co jesli w ogole nie dojdzie do zrealizowania gwarancji? Czy
    gwarancja moze zostac zrealizowana na kwote mniejsza niz ustalona w
    gwarancji?

    Mam podpisac gwarancje bankowa na poczet ewentualnego zadluzenia
    wynikajacego z braku oplat za uslugi w terminie. I co sie dzieje w momencie
    kiedy taki dlug (np na 1000 PLN) by wyrosl? A jesli by nie bylo przez caly
    okres gwarancji zadnych dlugow?

    Pozdrawiam,
    FlashT