  • 41. Data: 2014-03-11 10:24:52
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 10:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Wykorzystuję tylko twój własny argument: skoro ktoś nie chce zakazu
    > czegoś (np. patrzenia na niego), to oznacza, że bardzo pragnie bycia
    > oglądanym.
    >
    > Twój włąsny argument - tylko użyty do nieco innej rzeczy.

    Zgubiles sie.

    Postuluje wprowadzenie zakazu uzywania urzadzen wygladajacych jak
    okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie.

    Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w
    miejscach publicznych.

    Poniewaz ludzie, na ktorych ktos peatrzy /w okularach/ sa nieswiadomi
    nagrywania i publikowania ich wizerunkow w intrnecie. Narusza to ich
    prywatnosc i ochronę wizerunku.

    Pojde na kompromis - okulary takie maja podczas rejesttracji swiecic
    ostra czerwona lampką "REC" oraz wydawac sygnal dzwiekowy.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 42. Data: 2014-03-11 10:34:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 10:24, hikikomorisan pisze:

    > Zgubiles sie.

    "Znaczy ty widac bardzo pragniesz byc obserwowany, nagrywany i
    transmitowany w restauracji na ten przyklad?"

    Kto to napisał? Krasnoludek?

> [...]
    > okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie.
    >
    > Koles moze sobie patrzyc. Oczami. Zakaz ma dotyczych urzadzen j.w. w

    Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w
    restauracji na ten przykład?

  • 43. Data: 2014-03-11 10:47:34
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 10:34, Andrzej Lawa wrote:

    > Znaczy ty widać bardzo pragniesz być obserwowany, opisywany i rysowany w
    > restauracji na ten przykład?

    miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica.

    mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie
    chciec inen tolerowac.

    opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc
    i zaprotestowac

  • 44. Data: 2014-03-11 10:51:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 10:47, hikikomorisan pisze:

    > miedzy pragne a przeszkadza mi jest roznica.

    Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!!

    > mozna byc obserwowanym na rozne sposoby. niektorych z nich moge nie
    > chciec inen tolerowac.

    I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych
    ludzi"? ;)

    > opisywany, rysowany - wymagaja jakichs czynnosci, ktore latwiej zauwazyc
    > i zaprotestowac

    No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie
    i jakoś rząd nic nie robi ;->

  • 45. Data: 2014-03-11 13:38:06
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 10:51, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale TO SĄ TWOJE WŁASNE SŁOWA!!

    Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja
    google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany.

    > I co wtedy zrobisz? Zażądasz utworzenia ustawy "o patrzeniu na innych
    > ludzi"? ;)

    ty bys tak zrobil.

    > No nie wiem, ja ciągle protestuję przeciwko twojemu bredzeniu w usenecie
    > i jakoś rząd nic nie robi ;->

    ja protestuje przeciwko GGlass i tez rzad nie robi nic.

  • 46. Data: 2014-03-11 13:45:02
    Temat: Google Glass
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Monitoring czy podglądactwo?

    Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie,
    nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia.

    Dlaczego?

    GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT.

    A "nagrywany" nie wie, czy dany czlowiek z GGlass patrzy na niego,
    patrzy i nagrywa/fotografuje czy dodatkowo jeszcze transmituje.

    Musi powstac ustawa regulujaca taka nowinkę. Mysle, ze lobby wlascicieli
    kin, teatrów powinno naciskac. Aby mogli nie wpuscic osobnika w GGlass
    na seans czy spektakl.

    Zwykli ludzie tez powinni naciskac. Ochrona wizerunku. Ktora w
    najmniejszym stopniu powinna dzialac jak zamazywanie twarzy w Street View.

    Swoja droga mysle, ze niebawem w USA bedzie pierwszy proces przeciw
    wlascicielowi GGlass ktory udostepni cos albo raczej kogos.

  • 47. Data: 2014-03-11 14:15:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 13:38, hikikomorisan pisze:

    > Tak, wyrwane z kontekstu. W kontekscie natomiast mnie przeszkadzaja
    > google glass a ty najwyrazniej pragniesz byc podgladany.

    To ty pragniesz być podglądany bo nie żądasz ustawy zakazującej patrzenia.

    > ty bys tak zrobil.

    Nie, ja właśnie jestem PRZECIWNY dodatkowym regulacjom - obecne uważam
    za wystarczające.

    Bezczelnie kłamiesz czy jesteś niedorozwinięty umysłowo?

    Straszne. Idź się powieś.

  • 48. Data: 2014-03-11 14:26:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
    > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu,
    > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i
    > podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku,
    > chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry...

    ja bym poszedł dalej i zakazał nieautoryzowanego patrzenia.

    przy okazji należy wprowadzić zezwolenia na posiadanie aparatów
    fotograficznych, kamer, komórek, kamerek web itp.

  • 49. Data: 2014-03-11 14:27:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    to sobie kup kominiarkę i już.

  • 50. Data: 2014-03-11 14:28:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Facet z lornetką w kawiarni nie ukryje sie.
    > Zostanie grzecznie poproszony o odlozenie lornetki.

    podstawę prawnę dla takiego żądania proszę :)