  • 1. Data: 2008-04-06 14:08:48
    Temat: Gdzie znalezc Dziennik Urzedowy ?
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    Witam
    Gdzie moge w internecie znalezc Dziwnnik Urzedowy Ministra Zdrowia z 1974 r
    nr 16 poz 69 ??
    Nie wiem nawet za bardzo czego dotyczy (cos z zywieniem)

    Fantom
    ps. Niby na stronie ministerstwa mozna szukac akty prawne ale cos tam chyba
    nie dziala. Nie wazne co wpisze i tak pokazuje ciagle to samo. A na sejm gov
    pl chyba nie ma Dziennikow Urzedowych.

  • 2. Data: 2008-04-07 06:48:32
    Temat: Re: Gdzie znalezc Dziennik Urzedowy ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> napisał
    > Gdzie moge w internecie znalezc Dziwnnik Urzedowy Ministra Zdrowia z 1974
    > r nr 16 poz 69 ??

    Na stronie ministerstwa, możesz spróbować zamówić też papierowy. W
    programach typu Lex itp, i innych płatnych serwisach prawnych.

  • 3. Data: 2008-04-07 17:34:45
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    > Na stronie ministerstwa, możesz spróbować zamówić też papierowy. W

    Gdzie dokladnie ten elektroniczny ?? Mi sie nie udalo znalezc

    > programach typu Lex itp, i innych płatnych serwisach prawnych.

    No chcialbym to tylko przeczytac wiec wole za free

    Fantom