  • 1. Data: 2006-12-15 23:02:29
    Temat: GSM - groźby
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    No i stało się, trafiło na mnie... Ktoś mi grozi (z telefonów Orange).
    Dostaję SMSy (dość poważne), głuche telefony (bardzo dużo).
    Telefony ok. 1wszej, 3ciej w nocy.
    Teksty typu: "zginiesz chuju, wiem gdzie mieszkasz". Nie mam wrogów
    (do dzisiaj?).
    Czy jak zgłoszę na policję, ktoś się tym zajmie? a

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2006-12-15 23:03:40
    Temat: Re: GSM - groźby
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Czy jak zgłoszę na policję, ktoś się tym zajmie? a

    Tak

  • 3. Data: 2006-12-15 23:17:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    W takich wypadkach uważam, że ma zastosowanie ta reguła o ryczącej krowie. jakby
    faktycznie wiedział gdzie mieszkasz i miał zamiar Cię zabić, to po kiego grzyba
    by Ci ten fakt anonsował w tak dokuczliwy sposób?

  • 4. Data: 2006-12-16 09:02:34
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    > Teksty typu: "zginiesz chuju, wiem gdzie mieszkasz". Nie mam wrogów
    > (do dzisiaj?).
    > Czy jak zgłoszę na policję, ktoś się tym zajmie? a

    To są groźby karalne, jeżeli czujesz się zagrożony... tzn. sądzisz że groźby
    mogą być spełnione, to wyczerupje to znamiona przestępstwa, więc muszą się
    zająć... a jak sądzisz, że to gupie żarty, albo ma na celu tylko obrazę, ale
    nie ma poczucia zagrożenia, to możesz tylko z oskarżenia prawyatnego... W
    każdym razie jak zgłosiś ten fakt, muszą przyjąć i albo sprawę prowadzić,
    albo wydać postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania, przyjąć
    zgłoszenie muszą.

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 5. Data: 2006-12-16 10:36:03
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Czy jak zgłoszę na policję, ktoś się tym zajmie? a
    Znając policję - wątpię

  • 6. Data: 2006-12-17 17:01:43
    Od: Marek <n...@n...spam>

    On Sat, 16 Dec 2006 10:02:34 +0100, "Igor" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >To są groźby karalne, jeżeli czujesz się zagrożony...

    dobra dobra, tylko dlaczego nie ma takiego prawa, które by umożliwiało
    właścicielowi telefonu do którego przychodzą głupie sms-y dowiedzenie
    się kto (tzn. z jakiego numeru, i z jakiego miejsca) to wysyła,
    dlaczego użytkownik musi od razu biegać na policję z tym ?
    taka informacja powinna być dostępna od ręki wręcz (oczywiście za
    jakąś opłatą)

    policji to się nikt nie boi, a jakby taki spamer wiedział że jak
    obrazi lub przestraszy kogoś smsem to ten ktoś może się pofatygować do
    operatora i będzie znał jego dane osobowe ( tak w takim przypadku dane
    osoby obrażającej łącznie z jej adresem zamieszkania były by dawane
    obrażanemu ) to takie głupoty ( i głupie telefony też ) by się od razu
    skończyły, policja nie jest tutaj do niczego potrzebna

  • 7. Data: 2006-12-18 08:30:39
    Temat: Re: GSM - gro?by
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

> [...]
    > dlaczego użytkownik musi od razu biegać na policję z tym ?
    > taka informacja powinna być dostępna od ręki wręcz (oczywiście za

    No dobra, ale co dalej? Pojedziesz do gościa i co? Pobijesz go? Będziesz mu
    groził? To sprawa obróci się przeciwko Tobie...
    --
    tomek