  • 1. Data: 2004-07-10 07:45:54
    Temat: Firma Kruk
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Czy sprawa sądowa windykacyjna może odbyć się bez obecności oskarżonego?.Czy
    Sąd ma obowiązek powiadomienia oskarżonego o terminie i miejscu
    rozprawy?.Czy oskarżony,który uważa,że ma istotne uwagi w tej sprawie będzie
    miał w ogóle szansę na powiedzenie czegokolwiek?.Czy to to tylko automat do
    zbierania pieniędzy bez specjalnego wnikania kto naprawdę jest winien?.Gdzie
    i jak można się odwołać od wyroku?

    --
    Stanisław

  • 2. Data: 2004-07-10 08:11:25
    Temat: Re: Firma Kruk
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "sg" <

> [...]
    do
    > zbierania pieniędzy bez specjalnego wnikania kto naprawdę jest

    Co to jest "sprawa sądowa windykacyjna" ?
    Sprawa karna czy cywilna ?
    Oskarżony o co ?
    Rozprawa dotycząca czego ?
    Zarabiania pieniędzy przez kogo ?
    Odwołać się od jakiego wyroku, czego dotyczącego ?
    ---
    Jak można udzielić odpowiedzi na pytania o niczym ?
    --------
    Sens pytania:
    Panie doktorze jestem chory jakie mam wziąć lekarstwo ?

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 3. Data: 2004-07-10 11:10:12
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    sg pisze:

> [...]
    > tylko automat do zbierania pieniędzy bez specjalnego wnikania kto naprawdę
    > jest winien?.Gdzie i jak można się odwołać od wyroku?

    Niejestem co prawda ani wrozka aniprawnik,ale domyslam sie, ze chodzi Panu
    o to, ze odbyla sie sprawa o zaplate i jest "wyrok".

    Przychodzi wtedy doPana pismo z sadu a wnim termin na wniesienie sprzeciwu.

    No i trzeb ten sprzeciw wniesc...i wtedysad wyslucha..

    A jeslich odzi o co innego, to prosze pisac jasniej.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-10 13:36:02
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Przepraszam za zbytnią ogólnikowość.Chodzi o zaległy abonament za 30 zł oraz
    za brak karty kodowej ,która została wyceniona na 300 zł.Oczywiście firma
    Kruk dokłada swoje koszty.Kartę chciałem oddać po znalezieniu ale
    powiedziano mi,że tylko kasa ma być.Z tym nie chcę się zgodzić.Sprawy
    jeszcze nie było i wyroku nie mam tylko nęka mnie firma Kruk oraz dziwadło
    Cyfra plus pismami.Umowe zawierałem jescze z byłą firmą Wizja TV w roku
    2000.

  • 5. Data: 2004-07-10 15:06:45
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " sg" dnia sob 10. lipca 2004 15:36 zapodal (a) na pl.soc.prawo taki
    tekst :

> [...]
    > Cyfra plus pismami.Umowe zawierałem jescze z byłą firmą Wizja TV w roku

    Polecam grupe pl.rec.telewizja.
    Sprawa walkowana firma kruk osmieszona.Co kilka miesiecy wysyla strachy na
    lachy zwyklymi listami.Z tego co wyczytalem na grupie nikomu jeszcze sprawy
    nie zalozyla.A zwykle listy do podttarcia nawet sie nie nadaja.
    Burdel maja w swoich danych,sami nie wiedza komu i co wysylaja i kaza
    placic.
    A i tak sprawa pewnie przedawniona.

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453

  • 6. Data: 2004-07-10 18:56:13
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    nęka mnie firma Kruk oraz dziwadło
    > Cyfra plus pismami.Umowe zawierałem jescze z byłą firmą Wizja TV w roku
    > 2000.

    Nie znam ani jednej osoby czy firmy, od ktorej Kruk wyciagnalby cokolwiek.
    Prawde mowiac nie wiem, dlaczego rozne firmy ciagle korzystaja z ich uslug.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 7. Data: 2004-07-13 06:20:23
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Witam,

    Ja też już pisałem o sprawie z Wizją/ Cyfrą i Krukiem,
    Teraz drugi przysłali mi , (oczywiści zwykłym liste) pismo
    , w którym napisali , że mają potwierdzenie z poczty polskiej (he, he)
    , że otrzymałem ten pierwszy list i teraz przysłali mi częściowow wypełniony
    pozew do sądu.....
    Nie wiem, jak zareagować, ale po prostu już mnie to denerwuje.
    Nie dość że sprawa dotyczy rzekomo zaległego abonamentu z VII 2000 r. to
    jeszcze bezszczelnie przysyłają pozew.

    Co wy na to?

    Pozdrawiam,

    Paweł
    P.S.
    Czy możliwa jest w takim układzie sprawa bez mojego udziału - i czy w ogóle
    w takim trybie (zwykłe listy z pogróżkami) może to stanowić podstawę do
    wszczęcia postępowania?

  • 8. Data: 2004-07-14 07:36:46
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Paweł "eGEO.pl" pisze:

> [...]
    > Czy możliwa jest w takim układzie sprawa bez mojego udziału - i czy w
    > ogóle w takim trybie (zwykłe listy z pogróżkami) może to stanowić podstawę

    Dzis na grupie bylo o wyroku w postepowaniu nakazowym.....

    Boguslaw