  • 1. Data: 2009-06-13 12:33:20
    Temat: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl>

    Kupilam w sklepie towar, ktory okazal sie wadliwy. W tym samym dniu udalam sie
    do tego sklepu z mezem, celem wymiany towaru. Wlasciciel sklepu odmowil wymiany.
    Zwrocilam sie wiec do niego pisemnie z reklamacja, oznajmiajac, ze w przypadku
    nie uwzglednienia jej oddam sprawe do sadu. W odpowiedzi wlasciciel sklepu
    napisal mi, ze reklamacji nie uwzgledni i zeby nie straszyc go sadem, bo to on
    moze oddac mojego meza do sadu, poniewaz maz grozil mu pobiciem! Dodatkowo
    oswiadczyl w tym pismie, ze obecni wowczas w sklepie byli pracownik,
    przedstawiciele firmy i klienci. Wszystko to jest klamstwem, policzonym na
    zastraszenie mnie, abym odstapila od roszczenia reklamacyjnego. Maz byl wowczas
    ze mna w sklepie, ale w ogole sie nawet nie odzywal. Procz tego w sklepie byl
    wowczas jeszcze jeden pracownik sklepu i nikogo wiecej! Co z tym mozna zrobic?
    Czy takie pisemne oswiadczenie wlasciciela sklepu, ze maz mial zamiar go pobic
    jest juz karalne? Poza tym powoluje sie on na falszywych swiadkow!
    anna

  • 2. Data: 2009-06-13 12:35:54
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Czy takie pisemne oswiadczenie wlasciciela sklepu, ze maz mial zamiar go
    > pobic

    Jeśłi ma obdukcję po pobicu przez męża to ile dni był na zwolnieniu?

    Adam

  • 3. Data: 2009-06-13 12:53:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśłi ma obdukcję po pobicu przez męża to ile dni był na zwolnieniu?
    > Adam

    Twoja rada jest bez sensu. Własciciel sklepu chce męża naszej pytajacej
    oskarzyć bezpodstawnie o groźny karalne, a nie pobicie.

  • 4. Data: 2009-06-13 12:56:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem głupimi insynuacjami bym sie nie przejmował. Proponował bym
    sie udać do Federacji Konsumentów. Mają doświadczenie z takimi sprawa, choć
    oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by samemu wnieść pozew do sądu.

    Co do odpowiedzi właściciela sklepu, to nie znając jej dokładniej treści
    tylko mogę zasygnalizować, ze być może wyczerpuje ona sama sobą znamiona
    przestępstwa zmuszania do określonego zachowania - czyli popularnie
    szantażu.

  • 5. Data: 2009-06-13 12:58:09
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Twoja rada jest bez sensu. Własciciel sklepu chce męża naszej pytajacej
    > oskarzyć bezpodstawnie o groźny karalne, a nie pobicie.

    Jako prawnik wiem, że jak osobnik mówi to co ona, to prawie pewne jest że
    było pobicie.
    Pytanie czy z użyciem nażędzxia?

  • 6. Data: 2009-06-13 13:25:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jako prawnik wiem, że jak osobnik mówi to co ona, to prawie pewne jest że
    > było pobicie.
    > Pytanie czy z użyciem nażędzxia?

    ????

    Nie, no ja wiem, że jak kobieta mówi "nie", to znaczy "tak", a jak mówi że
    się "zastanowi", to naczy nie, ale bez przesady. Skoro facet pomawia jej
    męża o probe piobicia, to jakby nawet zmienił front i chciał go o pobicie
    oskarżyć, to jego własne pismo bedzie dowodem, że taki fakt nie miał
    miejsca.

  • 7. Data: 2009-06-13 13:32:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    anna pisze:

    [ciach ...]

    Następnym razem chodzić z "gwoździem" ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-06-13 14:05:39
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko mogę zasygnalizować, ze być może wyczerpuje ona sama sobą znamiona
    > przestępstwa zmuszania do określonego zachowania - czyli popularnie

    Wlasnie tak to odczuwam. W kazdym razie wlasciciel napisal dokladnie tak:
    "To my mozemy skierowac sprawe do sadu poniewaz maz pani demonstrowal uzycie
    sily fizycznej wobec mnie, a pani wyzywala mnie od oszustow i zlodzieji w
    obecnosci pracownikow firmy, klientow i przedstawicieli handlowych bedacych w
    firmie."
    Wszystko to nieprawda. W sklepie obecny byl tylko wlasciciel, ja, moj maz i
    jeden pracownik. Nie bylo ani klientow, ani zadnych innych osob. Maz sie w ogole
    nie odzywal, tylko ja probowalam wyjasnic wlascicielowi, ze towar jest wadliwy,
    czego nie chcial uwzglednic i nie uwzglednil. Nieprawda tez jest, zewyzywalam
    wlasciciela od oszustow i zlodzieji. Mysle, ze najwyrazniej chce mnie
    zastraszyc, abym odstapila od roszczenia gearancyjnego.
    Co panstwo prawnicy radziliby w tej sytuacji? Dac sobie z tym spokoj, wniesc
    sprawe tylko dotyczaca wadliwego towaru czy tez wniesc takze sprawe szantazu?
    Dodam, ze wartosc wadliwego towaru to 500zl.
    anna

  • 9. Data: 2009-06-13 14:18:56
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "anna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moim zdaniem głupimi insynuacjami bym sie nie przejmował.
    Proponował bym
    > sie udać do Federacji Konsumentów.

    przeciez to sa grozby karalne spowodowania postepowania karnego keidy nie ma
    na celu ochrony ofiary, nie lepiej na policj e?

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 10. Data: 2009-06-13 14:20:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    anna wrote:

    > Co panstwo prawnicy radziliby w tej sytuacji? Dac sobie z tym spokoj, wniesc
    > sprawe tylko dotyczaca wadliwego towaru czy tez wniesc takze sprawe szantazu?
    > Dodam, ze wartosc wadliwego towaru to 500zl.

    Napisał w odpowedzi, że nie uwzględnia reklamacji, bo... ?

    M.