  • 1. Data: 2007-12-04 16:00:54
    Temat: Emerytura po 55roku dla rolnika
    Od: "KRIS" <a...@g...pl>

    Witam.
    Obecnie mam 52 lata. Od 1976 roku oplacam skladke w KRUS ( kasie rolniczego
    ubezpieczenia spolecznego ). Posiadam 2.5 hektara gospodarstwa rolnego. Moje
    pytanie brzmi czy w wieku 55 lat obejmie jakas emerytura "unijna" ?
    Slyszalem ze rolnicy maja mozliwosc przejscia na taka emeryture, jednak
    interesuje mnie gdzie nalezy zlozyc odpowiednie dokumenty.

    Czy jezeli podejme teraz dodatkowa prace na etacie to czy nie starce pozniej
    mozliwosci przejscia na w/w emeryture.
    Jezeli ktos posiada linki do ston zwiazanych z tym tematem to bylbym
    wdzieczny o ich podanie.

    Karol.