  • 1. Data: 2004-05-30 07:24:44
    Temat: [ERA GSM] Za co płacę abonament ?
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Jakiś czas temu, majac jeszcze stary nr telefonu, zawarłem nową umowę na
    nowy numer. Przez ostatnie 2
    miesiace mialem równolegle 2 numery. Problem jest taki, że z tego starego
    numeru nie wykorzystałem
    wszystkich minut. Dzwonię do BOA z pytaniem, czy minuty, za które defakto
    zapłaciłem, moge przenieść na
    nowy numer. Odpowiedź była jednoznaczna: niewykorzystałeś - przepadło.
    Gdybym miał ten numer dalej, sprawa
    bylaby jasna - wykorzystał bym jes w następnym miesiącu. Za co w takim
    razie ja zaplacilem ten abonament,
    skoro nie mam prawa wykorzystac minut, za które zapłaciłem? Gościu w BOA
    twierdził, że abonament płacę za
    fakt posiadania telefonu (czyt. za nic), a minuty są grais. Skoro tak, to
    czemu 100 * 0 kosztuje w Erze - i
    u innych też - więcej niż np. 5 * 0 ??

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 2. Data: 2004-05-30 08:51:43
    Temat: Re: [ERA GSM] Za co płacę abonament ?
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    jaQbek wrote:
    > Jakiś czas temu, majac jeszcze stary nr telefonu, zawarłem nową umowę
    > na nowy numer. Przez ostatnie 2

    klania sie regulamin. zreszta podobnie jest wszedzie

  • 3. Data: 2004-05-30 09:13:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

    Płacisz za to, że ERA obsługuje należący do Ciebie numer. Przy okazji
    daje Ci 100 minut gratis. Trzeba było przełożyć starą kartę do nowego
    telefonu i z niej korzystać. Wówczas te minuty z nowego telefonu by Ci się
    kumulowały. Numer nowego przenieść na ten czas na sztywno na stary i tyle.

  • 4. Data: 2004-05-30 11:05:40
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Sun, 30 May 2004 11:13:09 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
    >
    > Płacisz za to, że ERA obsługuje należący do Ciebie numer.
    Myśłałem, że płacę za minuty, które dostaję w pakiecie

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 5. Data: 2004-05-30 12:17:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Myśłałem, że płacę za minuty, które dostaję w pakiecie

    W niektórych pakietach nie ma minut (a przynajmniej nie było), a abonament
    też był.

  • 6. Data: 2004-05-30 18:32:11
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    jaQbek wrote:

    > Myśłałem, że płacę za minuty, które dostaję w pakiecie

    No to juz wiesz ze nie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin