  • 1. Data: 2009-10-26 13:53:31
    Temat: Dyskryminacja w multikinie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Chciałem zabrać żonę do kina na film. Okazało się, że nie zostałem
    wpuszczony do kina bo film był puszczany w tzw serii "Kino na obcasach" i
    wpuszczane sa tylko kobiety. Zajćie miało miejsce w Multikinie.
    Czy to nie dyskryminacja ze względu na płeć ?
    Proszę o podanie art. na który mogę sie powołac poidczas następnego takiego
    zajścia.

  • 2. Data: 2009-10-26 14:13:08
    Temat: Re: Dyskryminacja w multikinie
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Czy to nie dyskryminacja ze względu na płeć ?

    a mogłaś iść na inny seans?

    jk

  • 3. Data: 2009-10-26 14:31:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zajdź do najbliższego damskiego kibla, to policja Ci wyartykułuje co trzeba.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-10-26 14:43:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:13:08 +0100, coolina napisał(a):

    > a mogłaś iść na inny seans?

    O, troll gada z trollem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-10-26 15:11:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    coolina pisze:

    > a mogłaś iść na inny seans?

    Prawidłowe pytanie brzmi czy nie mógł założyć obcasów ;) ?
    I to nie dyskryminacja ze względu ba płeć tylko buty.

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2009-10-27 01:26:20
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly ąćęłńóśźż nabazgrału:

    > Zajdź do najbliższego damskiego kibla, to policja Ci wyartykułuje co
    > trzeba. JaC

    Naucz się cytować.

    Rozumiem, że w sali obok leciał ten sam film w ramach akcji "Kino pod
    krawatem", bo to starasz się sugerować.

    --
    tbr

  • 7. Data: 2009-10-27 06:11:54
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    hahaha
    nie nie było filmu w sali obok, nie jestem trolem. Chciałem iść do kina i
    mnie nie wpuszczono.

  • 8. Data: 2009-10-27 07:41:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 02:26:20 +0100, Tiber napisał(a):

    > Rozumiem, że w sali obok leciał ten sam film w ramach akcji "Kino pod
    > krawatem",

    Nie, a dodatkowo były filmy od 18 lat, co mocno dyskryminuje 16 i 17 latków

    --
    marcin

  • 9. Data: 2009-10-27 07:43:25
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Z prymitywami lubiącymi obrażac innych nie będe dyskutowac ja zamykam temat
    i przestaje go śledzić
    Pozdrawiam i miłego dnia

  • 10. Data: 2009-10-28 13:46:30
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly zly nabazgrału:

    > Nie, a dodatkowo były filmy od 18 lat, co mocno dyskryminuje 16 i 17
    > latków

    Nietrafiona analogia.

    --
    tbr