  • 1. Data: 2008-09-29 17:22:42
    Temat: Dowóz dzieci do szkoły
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jakieś przepisy regulują sprawę miejsc stojących w autobusie dowożącym
    dzieci do szkoły (klasy 1-3)? Czy dzieci mogą stać w trakcie przejazdu do
    innej miejscowości, w której jest szkoła? Autobus pks dowozi dzieci w ramach
    umowy z gminą.

    Jak wygląda sprawa opieki w autobusie? Czy po wyjściu z autokaru dzieci moga
    iść do szkoły bez opiekuna (ok. 500 metrów)?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2008-09-30 07:07:17
    Temat: Re: Dowóz dzieci do szkoły
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Autobus pks dowozi dzieci w ramach umowy z gminą.
    > Czy po wyjściu z autokaru dzieci moga iść do szkoły bez opiekuna (ok. 500
    > metrów)?

    Coś mi to jedno z drugim się gryzie. Ma na plac szkolny podwieź i tyle!
    Przecież to nie PKS tylko wynajęty autobus.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-30 08:55:39
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 09:07:17 +0200, *piotr'ek* napisał(a)
    w:<news:gbsj7a$164$1@inews.gazeta.pl>:

    > Coś mi to jedno z drugim się gryzie. Ma na plac szkolny podwieź i tyle!

    Po co zabierasz głos, jak się - jak zwykle - nie orientujesz?

    Do autora: znam przepisy w sprawie dowozu, ale nie znam jednoznacznej
    odpowiedzi na to pytanie.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 4. Data: 2008-09-30 10:34:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

  • 5. Data: 2008-10-02 19:54:31
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 12:34:48 +0200, *piotr'ek* napisał(a)
    w:<news:gbsvcd$q80$1@inews.gazeta.pl>:

    > Po co zabierasz głos

    Żeby zasugerować, że przepisy nie są tu jednoznaczne.

    --
    Quid leges sine moribus?