  • 1. Data: 2003-02-15 12:48:39
    Temat: Dowód osobisty.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    Witam.
    Byłem w gminie w celu zapytania co jest potrzebne do wymiany upranego dowodu
    na nowy.Pani dała mi wniosek powiedziała że 2 zdjęcia plus dowód wpłaty 30
    zł.
    Ale na wniosku i w Internecie pisze jeszcze że trzeba odpis aktu urodzenia.

    To trzeba ten odpis czy nie ?
    Tym bardziej że do gminy w której się urodziłem mam kawałek a odpisów już
    nie posiadam.

  • 2. Data: 2003-02-17 06:56:51
    Temat: Re: Dowod osobisty.
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Ale na wniosku i w Internecie pisze jeszcze ze trzeba odpis
    > aktu urodzenia.

    Jesli dobrze pamietam to we wniosku jest napisane, ze akt
    urodzenia jest potrzebny tylko wtedy, gdy to twoj pierwszy dowod
    lub cos sie zmienilo w danych. Przy wymianie tylko na nowy typ
    dowodu nie jest potrzebny. Mnie kobieta chciala odeslac, ale jej
    pokazalem te uwage w formularzu. Wtedy sie zapultala, ale
    postanowila laskawie (tak to wygladalo) sprawdzic przez
    internet. Moj stary dowod byl wydany w innej miejscowosci a mimo
    to nie bylo problemu, bo dane potwierdzila w necie i wniosek
    przyjela.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.