  • 1. Data: 2010-12-31 21:09:30
    Temat: Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Witam
    Szukam Dobrej prawniczki z Poznania, która podejmie sie reprezentowania
    kobiety w sprawie rozwodowej.
    Proszę polecić odpowiednią osobę, lub samemu przekonać mnie o swych
    kwalifikacjach .
    Informacje (o kosztach również )proszę na priv.

  • 2. Data: 2010-12-31 22:18:46
    Temat: Re: Dobra Prawniczka dla Kobiety,Poznań
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 3:09 PM, henk wrote:
> [...]
    > kwalifikacjach .
    > Informacje (o kosztach również )proszę na priv.

    NTG z uśmieszkiem.

    Tutaj prawników niet. Oni nie mają czasu na pierdoły na grupach
    dyskusyjnych. Szybciej znajdziesz w panoramie firm.

  • 3. Data: 2010-12-31 22:28:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 16:18:46 -0600, witek napisał(a):

    > On 12/31/2010 3:09 PM, henk wrote:
    /.../
    > NTG z uśmieszkiem.
    >
    > Tutaj prawników niet. Oni nie mają czasu na pierdoły na grupach
    > dyskusyjnych. Szybciej znajdziesz w panoramie firm.

    Poza tym ogłoszenie sexistowskie.
    Szczęśliwego Nowego Roku

  • 4. Data: 2010-12-31 22:43:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 4:28 PM, Smok Eustachy wrote:
    > Szczęśliwego Nowego Roku

    A idz do diabła.
    Pozdrowienia dla wszystkich siedzących na słuzbie / w pracy *.

    * niepotrzebne skreślić