  • 1. Data: 2002-08-26 17:18:18
    Temat: Dlugi - juz znacznie krocej!!!
    Od: "Don Desperado" <d...@s...us>

    NOA napisala:

    > prosze o przedstawienie kopii dokumentu na podstawie ktorego zada pan
    > zwrotu pieniedzy"

    > no i podpis

    Sorry, a nie chcial moze oryginalu? Skoro sie domaga kopii, to ktos musi
    miec oryginal (no, troche sie czepiam).
    Mozna, zagrac glupka i odpisac mu, ze kc nie wymaga dla waznosci umowy
    pozyczki formy pisemnej, a forma ustna jest
    wiazaca dla obu strony i zaządac niezwlocznego zwrotu dlugu.

    Pozdrawiam DD (- B

  • 2. Data: 2002-08-26 17:52:20
    Temat: Re: Dlugi - juz znacznie krocej!!!
    Od: "Qviad" <q...@i...pl>

> [...]
    > pozyczki formy pisemnej, a forma ustna jest
    > wiazaca dla obu strony i zaządac niezwlocznego zwrotu dlugu.

    Dodam jeszcze tylko ... gdyby rzeczywiscie sad nakazal zwrot dlugu, sprawa
    stalaby sie precedensem dla ewentualnych pozniejszych wyludzen ... (wiecej w
    poscie "dlugi!!!!")

    Qviad

  • 3. Data: 2002-08-26 19:12:05
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozyczki formy pisemnej, a forma ustna jest
    > wiazaca dla obu strony i zaządac niezwlocznego zwrotu dlugu.

    Tylko, że strona wysuwająca roszczenie musi udowodnić, że ma do tej sumy
    prawo - czyli przynajmniej jakiegoś świadka.

    Asmira

  • 4. Data: 2002-08-26 23:42:20
    Temat: Odp: Dlugi - juz znacznie krocej!!!
    Od: "Don Desperado" <d...@s...us>

    Użytkownik asmira <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akduaf$o80$...@z...man.szczecin.pl...

    > Tylko, że strona wysuwająca roszczenie musi udowodnić, że ma do tej sumy
    > prawo - czyli przynajmniej jakiegoś świadka.
    >
    > Asmira

    Dzieki ze tu tez odpowiadacie. Cos mi sie wczesniej zle wyslalo i ten post
    tu wyladowal.