  • 1. Data: 2010-06-09 10:15:44
    Temat: Dlaczego sąd mnie poinformował?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Sąd d/s nieletnich informuje mnie, że przeciwko jakiemuś nieletniemu
    Janowi Kowalskiemu wszczęto postępowanie wyjaśniające z art.286 par.
    1 KK i dołączono do łącznego rozpoznania w innej sprawie.

    Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią. Nie przypominam
    też sobie, żeby ostatnio jakiś nieletni naraził mnie na straty.
    Dlaczego sąd mnie poinformował? Może złapano go i wyjaśniła się
    jakaś dawno już przeze mnie zapomniana sprawa?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2010-06-09 10:18:25
    Temat: Re: Dlaczego sąd mnie poinformował?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Dlaczego sąd mnie poinformował?

    Wróżka pracuje w sekretariacie tego sądu.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-06-09 12:38:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hunpld$q6s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Dlaczego sąd mnie poinformował? Może złapano go i wyjaśniła się
    > jakaś dawno już przeze mnie zapomniana sprawa?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wykryto sprawcę jakiegoś
    przestępstwa na Twoją szkodę, który Tobie nie jest znany.

  • 4. Data: 2010-06-09 14:13:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wykryto sprawcę jakiegoś
    > przestępstwa na Twoją szkodę, który Tobie nie jest znany.

    Też tak pomyślałem, ale tu nie może chodzić o zwykłą kradzież,
    zniszczenie mienia. Raczej coś z tzw. oszustwa.
    art.286:
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie
    powiedzą o co chodzi:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2010-06-09 14:21:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:huo7k5$4jb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    > niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Niekoniecznie w praktyce. Moze przeciwko gościowi wszczęto to z 286, zaś
    dołączono inne kwalifikacje, a sekretariat sądu powysyłał do wszystkich
    jednakowe ogłoszneie, bo to idzie seryjnie. Ja się już z tym spotkałem
    kilka razy, że w zawiadomieniu nioe wypisują wszystkich kwalifikacji, tylko
    pierwszą.

    > Nie chce mi się iść do sądu, żeby się choćby dowiedzieć, że mi nie
    > powiedzą o co chodzi:-)

    Jeśli dostałeś zawiadomienie, to jesteś przez sąd traktowana jako strona i
    nie tylko powiedzą o co chodzi, ale i akta na prośbę udostępnią. Mając
    sygnaturę akt, jak przez telefon się uwiarygodnisz podając treść tego
    pisma, to czasem w sekretariacie i przez telefon coś podpowiedzą.

  • 6. Data: 2010-06-09 16:21:12
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jun 9, 3:13 pm, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x78E9C79E
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    allegro?

  • 7. Data: 2010-06-09 16:26:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$...@n...onet.pl...
    > Ani nazwisko tej osoby, ani czyn nic mi nie mówią.

    Sprawdź na NK.

  • 8. Data: 2010-06-09 18:52:27
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    >allegro?

    miałem apropos kiedyś wezswanie na komende, gdzie wypytano mnie co pamiętam
    o kupionym pasku do spodni za 20 plm na allegro 4 lata wcześniej (kto mi
    sprzedał, jak płaciłem itp) bo basek miał podobno byś bossa a był "bossa" i
    czy chcem być pokrzywdzoną w sprawie

  • 9. Data: 2010-06-09 19:14:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    qwerty napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hunpld$q6s$...@n...onet.pl...
    >
    > Sprawdź na NK.

    A myślisz, że co ja pierwszego zrobiłem? :-D Gogle też nie pomogły.

    Może to być rzeczywiście związane z Alledrogo, ale osoba podana w
    piśmie nie występuje w treści posiadanych przeze mnie maili.
    Jak znajdę czas, to może w przyszłym tygodniu z ciekawości zajrzę do
    sądu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2010-06-09 19:18:44
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Może po prostu jakiś nieletni pszyznał się do czegoś pod naciskiem,
    co nie musi być prawdą.
    Celem może być zajęcie ci czasu.