  • 1. Data: 2006-06-19 10:57:26
    Temat: DG i zuzyte tonery ...
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Jak ma sie sprawa ze zuzytymi materialami eksploatacyjnymi do drukarek i
    kser? Powinnem jakos utylizowac tonery i atramenty od drukarek?

    Nie prowadze uslug kserografinych itp ale na wlasny uzytek uzywam ksera i
    drukarki. Mam FV na zakupione materialy. Czy powinnem to utylizowac?

    --
    GG# 906954

  • 2. Data: 2006-06-19 11:33:24
    Temat: Re: DG i zuzyte tonery ...
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Piter napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie prowadze uslug kserografinych itp ale na wlasny uzytek uzywam ksera
    > i drukarki. Mam FV na zakupione materialy. Czy powinnem to utylizowac?

    Najłatwiej odsprzedać zużyte tonery firmom zajmującym się ich
    regeneracją. I problem z głowy i pare groszy wpadnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-06-19 12:23:54
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Najłatwiej odsprzedać zużyte tonery firmom zajmującym się ich regeneracją.
    > I problem z głowy i pare groszy wpadnie.

    Wiem ale co np. w przypadku opakowan po atramencie do drukarek ktore glowice
    maja na stale w zamontowana w drukarce?
    Takie opakowanie nic nie jest warte i nikt tego nie skupuje. Co z tym
    zrobic?

    --
    GG# 906954

  • 4. Data: 2006-06-19 14:40:34
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Piter napisał(a):
> [...]
    > glowice maja na stale w zamontowana w drukarce?
    > Takie opakowanie nic nie jest warte i nikt tego nie skupuje. Co z tym

    Takie zwykłe plastikowe pojemniczki na pewno mogą być po prostu
    wyrzucone do kosza. Nie ma w nich nic szkodliwego.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2006-06-19 22:02:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Beniamin napisał(a):

    > Takie zwykłe plastikowe pojemniczki na pewno mogą być po prostu
    > wyrzucone do kosza. Nie ma w nich nic szkodliwego.

> [...]
    Najprościej oddać je do regeneracji ;) albo kupić tusz i strzykawkę i
    samemu zregenerować :)