  • 1. Data: 2009-03-07 13:57:55
    Temat: DG, a prywatne rzeczy
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Witam,
    zakładam DG, chciałbym wnieść do firmy pewne rzeczy, których używałem
    prywatnie. Czy mogę to zrobić jeśli nie mam na nie żadnych dowodów zakupu? I
    czy poniosę w związku z tym jakieś koszty?
    Pozdrawiam
    Maniek

  • 2. Data: 2009-03-07 14:17:01
    Temat: Re: DG, a prywatne rzeczy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zakładam DG, chciałbym wnieść do firmy pewne rzeczy, których używałem
    > prywatnie.

    A teraz bedziesz uzywac państwowo?
    W jakim celu chcesz je "wciagac"? Nie mozesz po prosstu wziac i uzywac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-07 14:35:39
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > A teraz bedziesz uzywac państwowo?
    > W jakim celu chcesz je "wciagac"? Nie mozesz po prosstu wziac i uzywac?

    Dla mnie to nie robi problemu, ale ja będę chciał na firmę kupić
    oprogramowanie do prywatnego komputera to domyślam się, że tak łatwo tego
    nie zrobię?

    Pzdr

  • 4. Data: 2009-03-07 14:49:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marian Paździoch wrote:

    > Dla mnie to nie robi problemu, ale ja będę chciał na firmę kupić
    > oprogramowanie do prywatnego komputera to domyślam się, że tak łatwo
    > tego nie zrobię?

    Skąd ten sposób rozumowania?
    Akurat ten rodzaj wydatków nie jest limitowany.

  • 5. Data: 2009-03-07 15:49:11
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Marian Paździoch wrote:

    > Dla mnie to nie robi problemu, ale ja będę chciał na firmę kupić
    > oprogramowanie do prywatnego komputera to domyślam się, że tak łatwo
    > tego nie zrobię?

    Bardzo latwo. Idziesz np do MediaMarkt, bierzesz 10 pudelek z
    Najlepszymi Grami na PC, placisz w kasie, w BOKu prosisz o fakture i juz
    masz kupione "na firme". Co w tym trudnego? Klopot sie moze zaczac, jak
    zaliczysz to w koszty i kontrola bedzie ;)

  • 6. Data: 2009-03-07 16:07:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "na firme". Co w tym trudnego? Klopot sie moze zaczac, jak zaliczysz to w

    Zreszta dokladnie taki sam bedzie efekt, gdy te gry zakupi do "firmowego" :)
    - no chyba, ze prowadzi jakies cyber cafe z grami :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-07 18:05:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-07, SDD <s...@t...pl> wrote:

    [...]

    > Zreszta dokladnie taki sam bedzie efekt, gdy te gry zakupi do "firmowego" :)
    > - no chyba, ze prowadzi jakies cyber cafe z grami :)

    1. Jak komputer to środek trwały, to chyba można też używać
    "nie w celu DG"? Chyba, że mi się źle przepisy kojarzą,
    ale ŚT chyba można wykorzystywać nie tylko "w celu DG".

    2. Kwestia uzasadnienia. Jak kontrolerowi uzasadnisz, że owe gry
    potrzebujesz by przeanalizować algorytmy i zaimplementowane
    rozwiązania, tak by móc to zaimplementować w tworzonym przez
    siebie oprogramowaniu, to czemu miałbyś nie mieć prawa do
    wrzucenia w koszty? :-)

    PS. FUT na pl.soc.prawo.podatki .

    --
    Wojciech Bańcer