  • 1. Data: 2004-04-19 13:45:16
    Temat: Czyja to wlasnosc ?
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    Jezeli na osedlu stoja budki z pradem ktore ustawiane byly w momencie
    rozbudowy osiedla to przynaleza one do Elektrowni , Spoldzielnie
    Mieszkaniowej czy Miasta ? i kto decyduje o ich losie ? Glupie ale strasznie
    mnie nurtuje.

  • 2. Data: 2004-04-19 14:17:20
    Temat: Re: Czyja to wlasnosc ?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    REMEMBER BEFORE wyskrobał(a):
> [...]
    > rozbudowy osiedla to przynaleza one do Elektrowni , Spoldzielnie
    > Mieszkaniowej czy Miasta ? i kto decyduje o ich losie ? Glupie ale

    Co to jest "budka z prądem"? Jakaś podstacja przesyłowa, tak? Zapewne należy
    to do elektrowni, ale z takiego opisu trudno coś ustalić na 100%. Równie
    dobrze może należeć do spółdzielni jeżeli np. ta "budka" służy wyłącznie do
    oświetlenia ulic.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-19 14:17:59
    Temat: Odp: Czyja to wlasnosc ?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik REMEMBER BEFORE <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c60l62$e3u$...@...intelink.pl...
> [...]
    > rozbudowy osiedla to przynaleza one do Elektrowni , Spoldzielnie
    > Mieszkaniowej czy Miasta ? i kto decyduje o ich losie ? Glupie ale

    Wg mnie do elektrowni.

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2004-04-19 15:24:21
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    Jest to budka w ktorej ustawione sa zapewne jakies urzadzenia elektryczne .
    Sa troszke wieksze niz kioski z gazetami. I jest ich kilka w moim obrembie.
    Zapewne sa to budki od elektrycznosci w blokach. Nawet jezeli konserwacje
    przeprowadza elektrownia to jednak budynki stawiala administracja . A czy
    elektrownia nie podlega wladzom miasta ?

  • 5. Data: 2004-04-19 15:37:31
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    Użytkownik "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    Nawet jezeli konserwacje przeprowadza elektrownia to jednak budynki
    stawiala administracja . .... zapomnialem dopisac w tej kwesti ze budki byly
    stawiane z powstawaniem blokow a ze bloki przynaleza do spolzielni
    mieszkaniowej a bez budek bloki chyba by nie funkcjonowaly to moze
    przynaleza do adminisracji ?

  • 6. Data: 2004-04-19 15:45:59
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

> [...]
    > byly stawiane z powstawaniem blokow a ze bloki przynaleza do spolzielni
    > mieszkaniowej a bez budek bloki chyba by nie funkcjonowaly to moze

    Ale tak właściwie to skąd my mamy wiedzieć do kogo należy jakaś budka,
    której na oczy nie widzimy? Przejdź się do administracji i do elektrowni i
    zapytaj czy się do tych budek przyznają jak Ci to potrzebne. Żadnych
    nadzwyczajnych przepisów poza art. 49 KC tutaj nie ma.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 7. Data: 2004-04-19 17:08:49
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    czekalem az ktos wybuchnie hehe ... nie chce mi sie strasznie