  • 1. Data: 2012-05-19 13:26:21
    Temat: Czy takie działanie operatora telekomunikacyjnego jest zgodne z prawem?
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    Był sobie operator MVNO o nazwie Mobilking. Był sobie, bo 16 maja br
    zwinęli działalność i ich nie ma ( wiem, bo trąbili o tym w smsach, poza
    tym karta SIM przestała mi się logować do sieci po 16 maja ) Ale wg.
    strony www.mobilking.pl można nadal zamówić starter, dziś w sklepie pani
    ekspedientka nie ma miała żadnego problemu ze sprzedaniem mi doładowania
    do Mobilking'a, którego oczywiście nie wziąłem, bo i tak nie miałbym go
    jak zrealizować.

    Czy tak wolno operatorowi? Czy to nie podpada pod wyłudzenie?

  • 2. Data: 2012-05-19 16:27:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 May 2012, Tomaszek wrote:

> [...]
    > zrealizować.
    >
    > Czy tak wolno operatorowi? Czy to nie podpada pod wyłudzenie?

    Nie podałes podstawowych informacji:
    1. czy ów operator zbankrutował (załóżmy że nie)
    2. czy istnieje możliwosc odzyskania pieniędzy

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-05-19 16:43:30
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    > Nie podałes podstawowych informacji:
    > 1. czy ów operator zbankrutował (załóżmy że nie)

    Nie, został wykupiony przez inną firmę, jest możliwość przeniesienia
    numeru do innego operatora z zachowaniem środków z konta ( ale już np.
    jego ważności nie )

    > 2. czy istnieje możliwosc odzyskania pieniędzy

    Prawdę mówiąc nie wiem. Regulamin milczy o tym. Na okoliczność końca
    działalności nie pojawiła się na stronie operatora żadna informacja o tym.

  • 4. Data: 2012-05-19 20:58:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.05.2012 13:26, Tomaszek pisze:
> [...]
    > jak zrealizować.
    >
    > Czy tak wolno operatorowi? Czy to nie podpada pod wyłudzenie?
    Tak samo można zapytać czy wolno żreć słonecznik i smiecić na chodnik?
    Albo łazić po mieście i słuchać piosenek z telefonu komórkowego na cały
    (jego malutki) regulator? Nie wolno, ale jeśli ktoś nie doniesie, i
    władza nie zasłoni sie niską szkodliwością - to nic z tego nie będzie.
    jak kupisz (znaczy szkodę masz) i nagłośnisz sprawę w odpowiednich
    portalach - zwracając uwagę że jest to na szkodę nie tyle Twoją ale
    konsumentów - dostaną wysoką karę. Inaczej - wszystko wolno.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-05-21 00:01:48
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo można zapytać czy wolno żreć słonecznik i smiecić na chodnik?
    > Albo łazić po mieście i słuchać piosenek z telefonu komórkowego na cały
    > (jego malutki) regulator? Nie wolno

    Że nie wolno śmiecić to rozuimiem, ale dlaczego nie wolno słuchać muzyki z
    komórki idąc po mieście? Raczej muzyka z telefonu nie jest głośniejsza od
    samochodu jadącego obok ulicą.

  • 6. Data: 2012-05-22 16:34:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 23:01:48 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > Że nie wolno śmiecić to rozuimiem, ale dlaczego nie wolno słuchać muzyki z
    > komórki idąc po mieście? Raczej muzyka z telefonu nie jest głośniejsza od
    > samochodu jadącego obok ulicą.

    Ale jest wybrykiem, może nawet chuligańskim.

    Henry

  • 7. Data: 2012-05-22 21:44:44
    Od: Nostradamus <l...@w...pl>

    W dniu 2012-05-22 16:34, Henry(k) pisze:

    > Ale jest wybrykiem, może nawet chuligańskim.

    uDOWODNIJ.

  • 8. Data: 2012-05-22 21:53:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości grup

    > uDOWODNIJ.

    Normalnie bym powiedział art 51, ale jeżeli muzyka jest "natarczywa" to można
    podciągnąć pod wybryk chuligański.