  • 1. Data: 2005-08-08 07:03:35
    Temat: Czy pełnomocnik może wystawiać faktury?
    Od: "Maciek" <x...@x...com>

    Prowadzę firmę (jednosobowa działalność) moja siostra jest bezrobotna i chce
    mi pomagać,ale nie chcę jej do tego na razie zatrudniać.Czy
    jeśli udzielę jej pełnomocnictwa notarialnego będzie mogła wystawiać faktury
    i załatwiać papierkowe sprawy w urzędzie ? (US , ZUS )

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2005-08-08 07:14:26
    Temat: Re: Czy pełnomocnik może wystawiać faktury?
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    > jeśli udzielę jej pełnomocnictwa notarialnego będzie mogła wystawiać faktury
    > i załatwiać papierkowe sprawy w urzędzie ? (US , ZUS )

    tak,
    nawet jeśli nie będzie notarialne to się liczy. ;)

    chyba rzecz jasna, że pani urzędniczka ma inny pogląd, ale wtedy to
    kwestia wykłócenia się ze wskazaniem odpowiednic przepisów kc i kpa